Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Şubat 2014 Çarşamba

Taze Bittiler- 40

Yepyeni bir taze bittiler yazımla daha birlikteyiz. Geçtiğimiz Ocak ayında hangi ürünlerle vedalaşmışız, birlikte bakalım...
1- Rival de Loop Ferahlatıcı Termal Su: Aloe Vera özlü bu spreyi son dönemlerde cilt temizliği sonrasında, kullandım. Fiyatına göre performansını iyiydi. Yazısı burada ;)

2- Vichy Aqualia Thermal- Gündüz Kremi: Yoğun formülü, tam da bu kış mevsiminde işime yaradı. Çok başarılı bir krem. Yazısı geliyor ;)

3- Golden Rose 71 Oje: Çok severek kullanmıştım, Farklı manikürlerimde çok fazla yer aldı. Siyahının tonu da gayet iyiydi. Rengi tırnaklarımda görmek isteyenler için buraya ve buraya göz atabilirsiniz.

4- AveSeena Puff Be Gone Göz Kremi: İşte bunu çok sevdim. Tester olmasına ve küçücük bir kutu içerisinde bulunmasına rağmen 2 ay kullandım. Çok başarılı, ilk önce bunu yazmalı...

5- Lancome Hypnose Volume Mascara: 3'lü kofre şeklinde satın almıştım. Muhteşemdi, performansı gerçekten çok iyi bir rimeldi. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Ve numuneler:
Avon tester ve Pharmacy ayak kremi sıradandı. Durance-Mine Çiçeği testerini, kokusu bana uymadığı için pek hoşlanmadım. Bayağı limon kokuyordu. Bioderma güneş kremi ise çok severek kullandığımı biliyorsunuz :))

Eeee, ne diyelim açılsın yeniler, eldekiler, evdekiler :))

4 yorum:

  1. Lancome hypnosse rimeli bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de tatlım. Elimde kullanılmayı bekleyen 4 rimelim var. Onlar bitsin, alıcam bir tane daha bundan :))

      Sil
  2. Oh ne güzel bitmiş yine bir şeyler. Bir bitenlerde benim yazmam lazım fotoları ekledim 1 haftadır yazısını yazmaya üşeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde merakla bekliyorum neler bitirdiklerini :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...