Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Şubat 2014 Cumartesi

Rival de Loop Aqua Termal Su

Yazdan kalma birkaç gün geçirdik ve Ankara'da havalar tekrar soğuk. Havaların biraz ısınması ne güzel oldu :) Ben de o günlerde daha sık kullandığımız bir ürün hakkında yazıcam bugün.
Daha önceleri termal su kullanımını pek gerekli bulmuyordum. Satın aldığım Vichy markalı termal suyu hiç de ferahlatıcı bulmamış, bu nedenler termal suları gereksiz ürünlermiş gibi düşünmüştüm. Daha sonraları birçok blogda farklı alanlarda ve amaçlarla kullananları gördüğümde, Rossman alışverişimde denk geldiğim bu termal suyla birlikte ürüne bir şans daha vermek istedim.

İçerisinde, çeşitli mineral bulunan bu suyun içerisine ayrıca aloe vera da eklenmiş. Bu da suyun yapısını daha yumuşak ve etkisini daha da güçlü kılıyor. Duş ya da bazı temizleyici ürünlerin kullanımından sonra cildimde oluşan gerginliğe birebir geldi. 

Yaptığım birkaç makyajı sabitlemek için kullandığımda da gerçekten işe yaradığına şahit oldum. Özellikle de gece makyajının kalıp gibi durmasını engelliyor ve makyaja yumuşak bir görüntü kazandırıyor. Ayrıca, makyajın cildimde uzun süre kalması da cabası.

Bu marka termal suyu yazın kullanmadığım için ferahlatıcı etkisi var mı, bilemiyorum. Denemek lazım.

Genel olarak, beğendiğim bir ürün oldu. 75 ml'lik gramajıyla Rossman'larda gayet uygun fiyata satılan bu ürünü deneyin derim.

Peki sizler termal suda hangi markayı kullanıyorsunuz? Yukarıda yazdığım kullanım şekillerinin dışında kullanma amacınızı yazar mısınz? Hep birlikte deneyelim...



6 yorum:

  1. rossman da hiç görmemiştim. bende bi alayım:))) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Yakınımda Rossmann olmadığına bir kere daha üzüldüm. Avene kullanıyordum ama bir daha almayacağım, son kullandığımın spreyi bozuldu firma hiç ilgilenmedi sinirlendim. İlk fırsatta bundan alacağım. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Rossmann'a gittiğimde daha dikkatli bakayım. Termal su denemek için ekonomik bir seçim. Teşekkürler.
    Yazın denizden sonra kullanmak için plaj çantasına atmalık tam =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde 3,00 TL'ye almıştım. Stok yapmalı :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...