Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Golden Rose-71 & Alix Avien-07

Herkese iyi haftalar...

Müthiş yoğun geçen hafta sonumun ardından yeni haftaya merhaba dedik hep birlikte... Dün akşam, kendime vakit ayırabildim ancak. Biraz yüz ve vücut bakımının ardından bir de oje sürerek başlangıç yapayım yeni güne dedim.

Bu defa Golden Rose(71)siyah ve Alix Avien(07) gümüşü birlikte kullandım. Sevgili Ojedelisi sayesinde (her ne kadar sıklıkla uygulayamasam da) tırnaklarımda değişiklik yapmayı seviyorum. Belki biraz acemice ama bunu ilk defa uyguladım. 
2 kat gümüşün üzerine siyahı french şeklinde geçmeye çalıştım.
Golden Rose'nin tonu güzel ama fırçasını pek beğenmiyorum. Alix Avien ise inanılmaz derecede hızlı kuruyor.
Sendromsuz Pazartesiniz olsun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...