Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Mayıs 2018 Çarşamba

Kozmetra White Emerald SPF30 Gündüz Bakım Kremi

Geçtiğimiz haftalarda Kozmetra'dan gelen ve tam da ihtiyacım olan bir ürünü denemeye başladım.


İzmir'de faaliyet gösteren firmanın, daha önce The Real Dream Şampuan'ını kullanmış ve yorumlarımı sizlerle paylaşmıştım. O dönemlerde, hatırladığım kadarıyla markanın sadece şampuanı ve beyazlatıcı etkili bu gündüz bakım kremi vardı. Şimdi ise siteyi incelediğimde; Gece Bakım Kremi, Somon Maskesi, Göğüs ve Kalça Toparlayıcı Krem, Temizleme Jeli, Tonik, Saç Serumu, Göz ve Dudak Çevresi Serumu gibi pek çok yeni ürünün de eklendiğini gördüm.

Henüz güneş tam olarak yüzünü gösteremediğinden de, beyazlatıcı etkili bu kremi de gönül rahatlığıyla kullanabildim.



Asıl amacı; daha önceden oluşmuş cilt lekelerini hafifletmek ve yeni lekelerin oluşmasını önlemek olan bu krem, yanısıra 5 artı özelliği daha olunca, pek tabii ilgimi çekti.

Ürünün diğer özellikleri; anti-aging özelliği nedeniyle yaşlanma karşıtı olması, ışıltı sağlaması ve cildi nemlendirirken canlandırması, SPF30 koruma faktörlü olması ve cildi pürüzsüzleştirici özelliğinin bulunması.

Hücre yenilenmesini desteklemek, kan dolaşımını hızlandırarak kırışıklık oluşumunu azaltmak, cildi parlak bir görünüme kavuşturmak, ölü cilt hücrelerini temizlemek, akne ve siyah nokta oluşumunu engellemek ve hatta deri tabakasını güçlendirmek için bu kreme; at kestanesi, aynı sefa çiçeği ve sarı kantaron özleri, Hyaluronic Asit, salyangoz özü, B ve E vitamini kompleksleri ile shea butter özel içerik olarak dahil edilmiş.

Kokusuz ve gayet yoğun kıvamlı olan bu kremin, sürülür sürülmez hemen cilt tarafından emilmesini sevdim. Uygulama sonrası cildimi yumuşacık yapmasını da.

Güneş ışığından, kullanılan kozmetik ürünlerinden ve hatta gebelikte oluşan cilt lekelerim var ne yazık ki. Yaklaşık 3 haftadır kullandığım kremden dolayı henüz lekelerde herhangi bir değişiklik olmadı. Sanıyorum, lekelerde değişimleri net olarak gözlemleyebilmek için bir süre daha kullanmalıyım. Yalnız, ürünün cildime, yukarıda belirttiğim gibi yumuşaklık ve canlılık katması hoşuma gitti. Ayrıca, güneş koruma faktörünün 30 gibi hiç de fena sayılmayan bir yüksek oranda olması, ürünün, benim için çok önemli bir artısı. Ürünü kullanmaya devam ediyorum. Belli bir süre sonra bu yazımda bir güncelleme paylaşırım.


Bu arada ürün için "mezoterapi etkili" ibaresi konmuş. Bu da demek oluyor ki, cilt lekelerimizden kurtulmak için hemen minik iğneler akla gelmemeli :) Ürün hakkında detaylı bilgi almak ve indirimli alışveriş yapmak için burayı tıklayabilirsiniz.


20 yorum:

  1. oluşmuş lekeler için kremlerin faydalı olacağını düşünmüyorum ama yeni leke oluşumu engellemek önemli tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki zamanla açılacak oluşmuş lekeler, bilemiyorum Audrey, ama düzenli kullanımda ne olacağını göreceğiz :)

      Sil
  2. Mezoterapi etkisi ilgimi çekti, sitasini inceleyeceğim. Umarım düzenli kullandıkça lekelerin için de sonuç alırsın. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Gündüz kremleriyle bir türlü anlaşamıyorum ben :( Vaatleri ve içeriği güzelmiş bu arada..

    YanıtlaSil
  4. Bu markayı denemedim hiç, güneş koruma olayı çok iyiymiş

    YanıtlaSil
  5. Cilt lekelerine ve kırışıklara karşı olması çok güzel. Düzenli olarak kullanmaya başlamak iyi olabilir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nahidecim, bakalım düzenli kullanımla sonuç ne olacak :)

      Sil
  6. Kışa girerken sanırım kullanmak daha uygun olacak gibi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Fatmacım, ama güneş tam olarak yüzünü göstermediği için bu aralar kullanıyorum bakalım :)

      Sil
  7. Kış yada yaz fark etmez,içerisindeki 30spf güneş korumalı özel bir Mezoterapi kremidir.tamamen aromaterapik ve hiç bir kimyasal yok.leke oluşumunu önler Avrupada Güzel ülkemiz kadar güneş görmemelerine rağmen.Kadınlar ve erkekler yaz kış kullanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ek bilginiz için, güneş lekelerinden korkunca ekstra önlem almaya çalışıyoruz bu şekilde :)

      Sil
  8. ilk kez duyduğum bir marka merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitesini detaylıca inceleyebilirsin Duygucum, ürünleri güzel ;)

      Sil
  9. Hem aynisefa hem at kestanesi olması cildi sarkmadan koruduğunu ve yaşlılık belirtilerini yavaşlattığını gösterir. Listeme aldım.

    YanıtlaSil
  10. Cilt lekelerine iyi gelmesi iyiymis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımda etkisi daha net görülür sanırım :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...