Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Nisan 2018 Cuma

Essence Glow Highlighter Palette & Essence Ultra Last Instant Colour Lipstick

Essence, çok sevdiğim ve kullandığım her ürününden genel olarak memnun kaldığım bir marka. Bugün, bir süre gerçekten kullanmaya kıyamadığım ama artık makyajlarıma eşlik etmesi için daha fazla kayıtsız kalamadığım 2 ürünü hakkında yorumlarım olacak. Bakalım sizler bu ürünler hakkında neler düşüneceksiniz?

1- Essence Glow Highlighter Palette- 01 Like It's Girls Night:
Şimdi renklere bakınca bir kez duraksadım resmen :) Renklerin albenisi, yoğunluğu ve pigmentasyon muhteşem. Son zamanların fenomeninin dediği gibi "Anlatmaya gerek yok, görüyorsunuz" diyesim geliyor ama yine de birşeyler yazmaya çalışacağım.
Palette, 4 farklı renkte aydınlatıcı bulunuyor. Toz yapıdaki ürünler tozutmadan uygulanabiliyor. Kolaylıkla fırçaya alınan ürünler biraz kremsi yapıda ve hemen sabitleniyor.

Kalıcılıkları gayet iyi ve paletteki renkleri, birebir yüzünüze yansıyor. Sedefli yapısı bulunan ürünler, uygulandığında da kendini biraz belli ediyor.
İçerik konusunda titiz davrananlar açısından belki hüsrana uğratabilecek olan palet, performans açısından bence çok çok başarılı.

2- Essence Ultra Last Instant Colour Lipstick:
Markanın en sevdiğim ürünleri arasında bulunan rujlarından, son günlerde deneyimlediğim ultra last instant colour serisinden 11 numaralı bu ruju oldu.
Yoğun pigmenti sayesinde, dudağı hemen boyayan ve rengini çok iyi veren bu ruj; sürüm kolaylığı ve performansı açısından çok başarılı. Kalıcılığı da gayet iyi olan ruj, aynı zamanda nemlendirme özelliğine de sahip.
Çok güzel bir pembe tonundaki ruj, bence her mevsim kullanılabilecek tonda. Hem palet, hem de ruju kullanarak yaptığım makyajıma ait bir fotoğrafı da buraya bırakıyorum.































14 yorum:

  1. Harikabir renk ben de kullaniyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi, eminim sana da çok yakışır ;)

      Sil
  2. paleti gördüm içim gidiyor almak için ama o kadar fazla aydınlatıcım var ki artık bazıları ile vedalaşmadan almamam lazım :-((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, hep bir yenisine bakıyoruz, evdekiler üst üste yığılıyor :)

      Sil
  3. Rujun rengi cok güzel sana dacok yakismis 😍

    YanıtlaSil
  4. Paleti baya beğendim İlknur, renkler tam panda olduğu gibi çıkmış. Rujun rengini ise sana çook yakıştırdım! Her ikisini de güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başakçım, ben de her ikisini çok seviyorum :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...