Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Ocak 2018 Cuma

Medik8 Ürünleri İncelemesi

Sevgili Nilgün'ün davetiyle katıldığımız Dr. Özgür Koldaş-Bahçelievler Şubesi açılışında, şubenin de yaptığı işlemlerde kullandığı Medik8 markası, çeşitli ürünlerinden oluşan şık bir paket hediye etmişti. Deneme boy ürünlerden oluşan şık pakette temizleyiciden göz ve yüz için kremlere, serumdan nemlendiriciye kadar pek çok ürün çeşidi mevcuttu. "Bir ürünün kalitesi; minicik testerlarından bile belli olur" düşüncesiyle ben de, kullandığım tüm diğer ürünleri bir kenara kaldırıp sadece markanın ürünlerini deneyimlemeye başladım. Gelelim yorumlarıma...

Markanın; cildi makyaj ve kirden arındıran, ölü cilt hücrelerinin birikimini ortadan kaldıran, cildi tahriş etmeden/kurutmadan maksimum cilt bakımı sağlamak üzere birçok temizleyicisi ürünü bulunuyor. Köpük temizleyici, jel temizleyici, krem temizleyici, göz makyajı temizleyicisi ve scrub ürünlerden sadece birkaçı. Benim denediğim temizleyici ise köpük formda olanı.
 
Medik8 Gentle Cleanse- Hafif Köpük Temizleyici:
Tüm cilt tiplerine uygun olan temizleyici hafif yapıda ve tüm cilt tipleri için uygun. İçerisinde güçlü bir antioksidan olan biberiye yağı bulunuyor. Vaadi; cilt yenileyip parlatmak ve cildi kurutmamak.

Pompalı ambalajından alındığı için ziyan etmeden kullanılabilen ürün, biraz ilaç kokusunda. Ancak cildi çok iyi temizlemesi ve sonrasında kullandığım tonikli pamuğun tertemiz çıkması, ürünün başarısını kanıtlıyor. Bir de 40 ml.lik deneme boyu Ocak ayı başından beri günde 2 kez kullanıyorum ve hala bitiremedim desem...
 
Marka, cildin dokusunu iyileştirmek ve cildi parlaklaştırmak için C vitamini kullanılmasını öneriyor. Bu sayede yaşlanmanın önüne geçerek, ince çizgilerin ve pigmentasyonun önlendiğini savunuyor. C vitaminin özellikle sabahları kullanılmasını öneren markanın bu serisinde; C vitaminli 3 farklı serumu ve gündüz kremi bulunuyor.  Seride, benim denediğim serum ise CE-Tetra.
 
Medik8 CE-Tetra C Vitamini Antioksidan Serum:
Serum, hızlandırılmış sonuçlar elde edilmesini sağlamak üzere daha yüksek konsantrasyon içeren formülü sayesinde cilt dokusunu düzeltme, çizgi ve kırışıklıkları azaltma ve cilde parlaklık verme vaadinde.
 
Cildimi temizledikten sonra ilk olarak cildime uyguladığım ürünü, cildim tamamen emdikten sonra serumun etkisini daha da artırmak için güneş koruyucu kullanıyorum.

Antioksidan etkili, narenciye kokulu ve mis gibi yapısıyla bu ürün, bence düzenli kullanımda kesinlikle vaadini yerine getirecek türden.
 
Markanın, yine kırışıklıklar ve pürüzlü cilt tonunu düzeltme ve önleme vaadindeki A vitamini içeren Retinol serisi, 4 farklı serum ve bir de gece kreminden oluşuyor. Seriden denediğim ürün; Retinol 3 TR ve yenileyici krem.
 
Medik8 Retinol 3 TR- Geliştirilmiş Gece Serumu:
Cildi yeniden yapılandıran, ciltteki kırışıklık ve lekeleri en aza indirmek için formüle edilen serumu, CE-Tetra ile birlikte kullanıyorum. Bu sayede etkisini daha da artırmak istedim.
 
Ürün kokusuz. Retinol, verdiği yüksek etkiden dolayı cildin alışmasını sağlamak için kademeli olarak kullanılması öneriliyor. İlk 2 hafta haftada 2 kez, sonraki 2 hafta günaşırı ve ardından hergün uyguladığım serumu henüz bitiremedim ama buna rağmen cildimin yenilendiğini hissetmemek mümkün değil.
 
Retinol 1 TR A Vitaminli Yenileyici Krem:
Yüksek etkili ve hızla emilen yapıya sahip. Yaşlanma karşıtı bakımlarına başlamak üzere iyi bir ilk adım. Hassas ciltler dahil tüm cilt tipine uygun krem, düzenli kullanımda cilt tonu ve dokusunu düzenleyen, genç bir cilt vaadinde.

Kokusuz ve cilt tarafından çabuk emilen ürün, cildimi uzun süreli nemlenmiş ve dinlenmiş bir şekle bürüdüğünden severek kullandım. Ve bu minicik boyutuyla bile 10-12 gün rahatlıkla kullandım.
Cilt yaşlanmasını önlemek üzere formüle edilen markanın bir diğer serisi de Hydra8. Cildi güneşten koruyan, nem kaybını önlemeye yardımcı ürünleri, tüm cilt tiplerine uygun olarak üretilmiş. Bu seri, yaşlanma etkisini artıran ve ne yazık ki hepimizin tüketmekten büyük keyif aldığımız şekerin, cildimizdeki kollajen liflerine saldırması etkisini azaltan özelliğe de sahip. Seride çeşitli nemlendiriciler, göz kremleri ve serumlar bulunuyor.
 
Medik8 Hydr8 Night Eye Vitamin-Rich Göz Kremi:
Göz çevresindeki hassas cildi gençleştirmek için tasarlanmış göz kremi, içerdiği yaşlanmayı önleyici A vitamini sayesinde koyu halkalar-şişlikler-ince çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltma vaadinde. Hyalüronik asit ise göz çevresine nem vererek göz çevresinin dinlenmiş, rahatlamış ve parlak görünümüne büyük katkı sağlıyor.

Özellikle gece kullanılması önerilen kremin bir küçük paketi 1 hafta idare etti beni. Ve kullandığımda etkisini fazlasıyla gördüğümde, aradığım göz kreminin bu olduğunu onaylamış oldum. Koyu renk halkalı, şiş ve yorgun görünümlü göz çevresine sahipseniz kesinlikle kullanacağınız göz kremi budur.
 
Medik8 Hydr8 Day 360 Total Anti-Aging Nemlendirici:
Yaşlanmayı önleyen ve zengin içeriği bulunan krem, kirlilik karşıtı teknolojiye sahip. Güçlü antioksidanlar içerdiğinden cildi yenileme vaadinde.

Sabahları serum sonrası uyguladığım nemlendirici sayesinde cildimin yine canlı, sıkı ve neme doymuş görünümünün yanısıra ürün etkisiyle cilt altından cildin yenilendiği farketmek, elbette mutluluk verici.
 
Medik8 Hydr8 B5 Cilt Nemlendirici Serum:
Hafif ve kolay emilen serum, çok hafif ve rahatsız etmeyen bir kokuya sahip. Markanın en çok satan ürünüymüş. İçerdiği B5 vitamini sayesinde cildin nem bariyerini artırma ve cildi nemlendirerek besleme vaadinde. Cildi yumuşatma, pürüzsüzleştirme ve cildin yenilenerek korunması ürünün diğer vaatleri. Sabah ve akşam uyguladıktan sonra sırasıyla güneş kremi ve nemlendirici krem uyguluyorum.

Kullandığım süre boyunca ve hala cildimin yumuşacık, canlı ve nemli kalmasını sanırım bu ürüne borçluyum. Yaklaşık 15 gün boyunca kullanabildiğim bu minik boy serum, kesinlikle yeniden alınası.
Bizleri bu güzel ürünlerle buluşturan Dr. Özgür Koldaş ve ekibine çok teşekkürler...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

21 yorum:

  1. Geçen sene kullandığımda CE Tetra ve özellikle Retinol'e bayılmıştım!!! Hep aklımda Retinol'ü yenilemek ama sıra gelmiyor ki :) Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Başakçım, ben de bu markadan alacağım özellikle göz kremini ama elimdekileri bitirmem gerek, sevgiler :)

      Sil
  2. markayı hiç duymadım baya güzel paketmiş her şeyi denemiş oldunuz böylece süper :-))

    YanıtlaSil
  3. ilk defa duyduğum bir marka çok güzel bir yazı olmuş canım emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım, güzel ürünler.

    YanıtlaSil
  5. Instagramda gördüm markayı, ürünlerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadarını beklemiyordum, etkileri süper :)

      Sil
  6. Sağlıkla kullan canım.
    Bere de sayı olayını kendimce anlatmaya çalıştım yorumuna canım başkalarının da işine yarar diye yorumuna cevaben yazdım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır, hemen bakıyorum ablacım, çok teşekkürler :)

      Sil
  7. İlknurcuğum beğenmene çok sevindim. Ürünler çok yoğun yapıda olduğundan ufak miktarları bile yetiyor. Ben de Hydr8 serisini bitirdim şimdi C vitaminli grubu kullanıyorum. Güzel yazın için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Nilgüncüm ve tabii dolayısıyla uzun süre de kullanılıyor :) 2 ürün kaldı hala bitmeyen biliyor musun :)
      Sevgiler...

      Sil
  8. Bu marka tamda benim ihtiyacım olan ürünlere sahipmiş mutlaka denemek gerek

    YanıtlaSil
  9. Ilk olarak 2016 nisan ayında cilt bakımı yaptırdığım merkezden C tetra -retinol - white balance serum setini kullanmıştım. O kadar beğendim ki diğer ürünleri sürekli medik8 ürünleriyle kiyasliyorum. Fakat fiyat olarak oldukça bütçeyi zorluyor ne yazık ki buna da bi çözüm bulurlarsa hepimiziihya ederler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o fiyatlar gerçekten bel büküyor. Fakat bir taraftan da işe yarıyor olduğunu gözlemlemek bir nebze olsun bizi rahatlatıyor :)

      Sil
  10. Bu ürünü nerde bulabilirim fiyatlari ne civardadir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetteki online satış sitelerinde bulabilirsiniz. Fiyat olarak biraz yüksek ama etkinliğini ve işe yaradığını gördüğünüzde vazgeçilemez oluyor...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...