Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Aralık 2017 Cumartesi

Aloree Sweet Purifier Cleansıng Mılk Arındırıcı Temizleme Sütü

Cilt temizliği konusunda hemen tüm markaların birçok farklı çeşidi bulunuyor. Temizleme köpükleri, jelleri, misel suları ve temizleme sütleri... Yaz aylarında daha çok jel ve köpük formdaki temizlik ürünleri kullanıyorum, kışınsa misel sular ve temizleme sütleri bana daha pratik geliyor. Organik cilt bakım ürünleri arasında yerini alan Aloree'nin göz ve cilt makyajı temizleme ürününü kullanıyorum bir süredir.


Bio Organik sertifikalı markanın bu ürünü, zamanın hızına yetişemeyenler için biçilmiş kaftan. Cildi her türlü makyaj, kir ve kalıntıdan arındırırken aynı zamanda cildi nemlendiren, gözenekleri açan ve parlak, canlı bir cilde kavuşmayı sağlayan ürün silikon, paraben ve sentetik koku içermiyor.
 
Göz ve makyaj temizliğini birarada yapan bu organik makyaj temizleme sütü, bitkisel gliserin içerdiğinden cildi ayrıca nemlendiriyor.
Aloree, markasına ait ürünü, ıslattığım cildime uygulayıp ardından kağıt mendille siliyorum. Böylece sütün, aynı zamanda bakıma devam etmesini sağlıyorum. 125 ml.lik ambalajında satışa sunulan ürünün fiyatı 121,00 TL
 
Siz cilt temizliği konusunda hangi tür ürünü daha çok tercih ediyorsunuz?


 
 

4 yorum:

  1. bu markanın ürünlerini genel olarak seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. Ben yağ ile makyaj temizliyorum; tercihim sıvı olanları. Onun üstünden de genelde köpük formdaki temizleyicilerle geçiyorum. Aloree ürünlerini sizlerden okuyorum ama evde stok fazlası milyon tane ürün varken almaya sıra gelmedi henüz :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de temizleme sütünü kışın tercih ediyorum Başakçım, daha pratik oluyor, sevgiler :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...