Bak Bakalım Blogumda Var mı?

14 Haziran 2017 Çarşamba

Procsin 3 Effect Face Cleansing Gel & Procsin Whitening Mask

Son dönemlerde atağa geçen markalardan Procsin'in, geçtiğimiz günlerde gönderdiği ve bir süredir deneyimlediğim 2 ürününden bahsedeceğim bugün.


1- Procsin Nemlendirici Beyazlatıcı ve Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli:
Amacı cildi nemlendirmek ve cilt tonunu açmak olan jel aynı zamanda peeling etkili. Şeffaf renkte ve hoş kokulu ürünü günde 2 kez kullanmak, cilt temizliği için yeterli.
Tüm ciltler için uygun olan ürünü suyla ıslatıp tüm yüzüme köpürterek uyguluyorum. Temizlemesi kolay ve sonrasında cildi germediğinden sevdiğim temizleme ürünleri arasında.
Ambalajında vücut temizliğinde de kullanılabileceği belirtilen ürünü bu şekilde denemedim ama nemlendirici özelliği de bulunduğundan duş sonrası vücut losyonu kullanımına da gerek olmayabilir. 

Ve tabii ürünün en önemli vaadi olan "beyazlatıcı etki" konusunda hemfikir olduğumu belirteyim. Hem de ilk kullanımdan itibaren cildi aydınlık bir görüntüye kavuşturuyor.

2- Procsin Aktif Karbon Soyulabilir Beyazlatıcı Maske:

Cildinize bakım yaparken aynı zamanda eğlenmeye ne dersiniz? Procsin'in beyazlatıcı etkili maskesi bence bunun için çok iyi bir alternatif ;)
Masmavi rengi ve enerjik kırmızı meyve kokulu maskeyi iyice temizlenmiş cildime uyguladım. Kuru ciltler için en az 20 dakika ciltte bekletilmesi tavsiye edilen ürünü ben karma cilde sahip olduğum için yaklaşık 30 dakika beklettim.
Ardından suyla maskeyi cildimden arındırdım. Aynı zamanda soyulabilen maskeyi benim gibi ince tabaka yerine daha kalın bir tabaka sürerseniz, soyarak temizleneceği de aklınızda olsun.

Kalıcı etkiyi yakalamak için 5 hafta kadar haftada 2 kez, sonraki haftalarda haftada 1 kez uygulanması tavsiye edilen maskeyi kullandıktan sonraki 1 saat boyunca cildinize su değdirmemeniz gerekiyor.
Son günlerde birçok bloggerin da büyük bir heyecanla beklediği ve bomba gibi gelmekte olan marka Procsin ürünlerini Gratis, Eveshop ve çeşitli online satış sitelerinde bulabilirsiniz.

20 yorum:

  1. Yüzü germemesi iyiymiş. Kuru ciltlerde gerilim kızarma nedeni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltlerin daha hafif yapılı ürünlerle bakım yapması daha sağlıklı olur sanırım :)

      Sil
  2. Beyazlatıcı ürünleri çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  3. Cok merak ettigim bir urun güle gule kullan canim:))

    YanıtlaSil
  4. maske yapmayı çok seviyorum, Procsin maskelerini henüz kullanmadım ama en kısa kullanacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum, haftada 2 kez mutlaka :)
      Bunu da öneririm Esracım :)

      Sil
  5. Procsin markası bu aralar çok popüler

    YanıtlaSil
  6. procsini seviyorum maskeyi soyarken canın yanmıyor mu canım? kalın da sürsen? benim çok yanıyor ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalın tabaka sürdüm ben canım. Ama tabii zorluyor biraz. Yüzünü yıkayarak kullanmak daha iyi olabilir sanırım ;)

      Sil
  7. Bu markanın ürünlerini ben de merak ediyorum

    YanıtlaSil
  8. Sürerken video çeker misin ya ben bir türlü beceremedim ellerim falan hep battı :)) bi de kalın olmuyor incecik kalıyor bende. Kutuyu direkt cilde mi sıktınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yukarıdaki fotoğrafta ince bir tabaka sürdüm maskeyi. Bunun 2-3 katı kadar kalınlıkta yaparsanız soyulması daha kolay oluyor. Tüpten avucuma alarak uyguladım maskeyi.

      Sil
    2. Sipariş edicem yardim ci olurmusunuz

      Sil
    3. Gratis'ten de temin edebilirsiniz. Online sipariş içinse Procsin'in internet sayfasından alabilirsiniz.

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...