Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Haziran 2017 Çarşamba

Bargello Parfüm

#sihirlimaviyleannelergünü etkinlik sponsorlarımdan olan Bargello parfüm, "Versiyon parfüm" olarak da adlandırabileceğimiz birbirinden güzel kokular içeren güvenilir markalardan.

Kolonya, ortam kokusu, araç kokusu, body splash, deodorant ve parfüm çeşitlerinden oluşan ürün yelpazesine sahip marka birbirinden kalıcı ve kaliteli ürünler içeriyor.

Markadan benim seçtiğim parfüm; Bargello 135 parfüm.
 

Floral koku ailesi üyesi olan parfüm; odunsu- pudralı ve çiçeksi koku notalarına sahip. Parfümü sıktığım andan itibaren çiçek kokusunu hissettiğim, daha sonra tenimde kaldıkça ağırlaşmadan, baymadan, tenimle gayet uyumlu hoş kokulu bir parfümle tanışmış oldum.

Son günlerde elimden düşürmediğim parfümü Chanel No5 severler çok beğenecektir. Kokunun orjinalini bildiğim için koku ya da nüans farkı gözlemlemedim. Dolayısıyla, gayet uygun fiyata denk gelen bu marka, elbette tercih sebebimiz olacaktır.

Markanın bir de bayanlar için Melangie ve erkekler için Avenue parfümleri var ki Bargello'nun tamamen farklı içerikteki kreatif parfümü sayılan; mutlaka ama mutlaka denemenizi öneririm.

Siz nasıl buldunuz Bargello parfümleri, favoriniz var mı?

16 yorum:

  1. Benim markadan favorim Lacoste/Classic 'in birebiri olan parfüm <3

    YanıtlaSil
  2. bilgileriçin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Melange ye hastayım Avenue yi de eşime alacağız stokta bulabilirsek :) dün baktık stokta yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir koku o da Ümrancım :) O halde sıklıkla takip edin çok satıyormuş o parfüm ;)

      Sil
  4. İlk defa duyduğum için favori de belirtemeyeceğim ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      O halde denemeni öneririm Yeşimcim, çok başarılı buluyorum ben de :)

      Sil
  5. benim tercihim 100 numaralı parfüm

    YanıtlaSil
  6. Bargello parfümleri daha önce denemedim ama replika olarak başarılıysa bakabilirim. Zira parfüme çok para veremiyorum bir türlü :) Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde denemeni öneririm Başakçım, kalıcılığı falan da iyi ;)

      Sil
  7. Melangie ve Avenue''yi çok merak ettim. Bargello parfümlerine hiç denk gelmedim dışarda. Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir şubesinde denemeni öneririm İlkecim :)

      Sil
  8. Ben daha önce tanıtım amaçlı bir parfümünü kullanmıştım. Şansıma Avon'un daha önce kullanmadığım bir parfümü gelmişti.O yüzden orjinali ile kıyaslayanmadım ancak gayet hoş bir kokuydu. Güle güle kullan tatlım :-)

    YanıtlaSil
  9. Bargello güzel ve kaliteli koku üretiyor bence

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...