Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Nisan 2017 Pazartesi

Bobbi Brown Tinted Eye Brightener- Bisque

Biraz yorgun, biraz uykusuz; fakat bir o kadar da eğlenceli geçen bir haftasonunun ardından hepinize mutlu haftalar. Bir süre önce, orjinal marka kozmetik ürünlerin refil ve tester olarak satışını gerçekleştiren bir instagram hesabından edindiğim Bobbi Brown'un kapatıcısı hakkında yayınım olacak. Aslında bu ürünü çoktan kullanıp kendisiyle vedalaştım ama, yazmaya ancak sıra geldi. 
Gözaltlarımda ne yazık ki ırsi olarak koyu renk halkalar var. Bunu kapatmak için çok çeşitli markanın concealer ve correctorunu kullandım. Kimini yapısı nedeniyle beğenmedim, kiminin bir türlü rengi tutmadı, büyük bir çoğunluğu çizgilenme yaptı, kiminin ise fiyatı ciddi anlamda yüksekti. Hatta bir ara gözaltlarındaki koyu ve hatta mor rengi kapatıcı uygulamadan önce turuncu far ya da ruj ile nötrledim vsvsvsvs. Yukarıda bahsettiğim gibi markanın, bu kapatıcısını uygun fiyata bulduğumda hemen satın aldım ve merakla denemeye koyuldum.
Peach ve bisque renklerinin, 5er farklı tonu olmak üzere toplam 10 rengi bulunan ürünün bendeki tonu "Bisque" Hafif pembelik, hafif de şeftalilik barındıran rengi ilk gördüğümde rengin fazla belirgin duracağını düşünmüştüm. Uygulama sonrası ise düşüncemin yanlış olduğunu farkettim.
Sünger aplikatörü ve şık ambalajıyla pratik kullanıma uygun ürün hafif yapılı. Nispeten akışkan ve kremsi yapılı ürün, uygulandığı andan itibaren, kapatıcılık performansının yanısıra göz çevresini de gayet iyi bir şekilde aydınlattığından, farkını hemen belli ediyor.
Ten rengimden bayağı farklı gibi duruyor ama göz çevresindeki görünümü gayet iyi bir şekilde yenilemeyi başaran kapatıcı/aydınlatıcı ürün, çizgilere de dolmuyor. 
Pürüzsüz, aydınlık, çizgilere dolmayan, her ne kadar kapatıcılığına "hafif" ibaresi konmuş olsa da bu işlevini fazlasıyla yerine getiren, doğal görünüm sunan bir kapatıcı arayışındaysanız kesinlikle bu ürünü gözardı etmeyin derim. Sitesinde 99,00 TL gibi bir fiyata satılan kapatıcı, bu fiyatını da hakediyor.

Sonuç olarak, ben çok beğendim. Siz, bu ürün hakkında neler düşünürsünüz, sizin favoriniz hangisi?

24 yorum:

  1. Teninde çok güzel görünüyor. Gayet güzel aydınlattığı ve kapattığı aşikar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, orta kapatıcılık vaadinde ama bence daha fazlası ;)

      Sil
  2. canım fiyatını hak etse bile benim satın alamayacağım bir ürün maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, fiyatı itibariyle alırken düşündürüyor ;)

      Sil
  3. benim de denemek istediğim bir marka fiyat işte çabuk tükettiğim için düşündürüyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, benim de markanın denediğim ilk ürünü. Fiyat biraz yüksek evet ama en azından hakediyor ;)

      Sil
  4. bunu kullanan herkes oldukça beğenmiş ben de deneyeceğim kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bir bak derim Audrey, sevilmeyecek gibi değil ;)

      Sil
  5. Bobbi Brown'ın krem olan correctorlarını biliyordum; ama, bu türünü ilk kez gördüm. Beğenmene çok sevindim, güle güle kullan :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de krem correctorlarını merak etmeye başladım, bir ara ona da bakacağım Başakçım :)

      Sil
  6. Ten rengine göre biraz pembe sanki. Ama makyaj altında pek belli olmuyor sanırım. Keyifle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Saadetçim, daha pembe. Fondötenle birleştiğinde renk daha oturdu bende. Bilmeden iyi bir ton almışım yani ;)

      Sil
  7. Ebru Karakaya25 Nisan 2017 14:51

    Ben de yıllardır estee lauder in double wear concealer ini kullanıyorum benim bildiğim iki rengi var fiyatı da 125 lira civarı. Ama bobbi brown u da bir denemek isterim bir dahakine onu alıcam hafif bir pembelik hoş olabilir teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Biran lipstick sandım. İyi bir kapatıcı ama fiyat tuzlu geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benziyor değil mi?
      Ve evet, biraz tuzlu ama değiyor...

      Sil
  9. Bu aralar benim de göz altlarım baya fena ve yüksek kapatıcı özelliği olan bir corrector arıyorum ablacığım, fiyatı biraz tuzlu olsa da indirim dönemlerinde bakacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözaltlarına, rengi nötrlemek için zıt bir renk seç Meryemcim. Örneğin, koyu renk ve mor gözaltlarına turuncu bir far ya da ruj sürebilirsin. Ya da böyle pembe-turuncu alttonlu kapatıcı üzerine fondöten uygulayabilirsin.
      :)

      Sil
  10. Renk çok güzel canım...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...