Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Şubat 2017 Cumartesi

#maviyleprojectpan2017 Guncelleme

Birçok kişinin merak ve heyecanla takip ettiği #maviyleprojectpan çalışmamın 2017 versiyonunu geçtiğimiz ay başlatmıştım. Blogumda verdiğim ara gibi ürün kullanımına da bir süre ara vermek durumunda kaldım. Dolayısıyla geçtiğimiz ayki performansımla ilgili büyük başarılar beklemeden okuyun lütfen yazımı :)
 


 




Yukarıya eklediğim fotoğraftaki ürünlerden ne yazık ki biten olmadı. Bir kısmını hiç kullanmadım, bir kısmını kullandım ama bitiremedim vs.
Harangvolgyi hydro care serum, son kullanma tarihinin gelmesi nedeniyle çöp oldu. Bu ayrıntının gözümden kaçmış olmasına hayıflanmıyor değilim. Diğerlerini tekrar utin kullanıma ekledim, bakaım ne zaman bitecekler.
Acnemide temizleme jeli, kolaylıkla bitenler arasında. Fa roll-on bayağı azaldı, Avon göz makyajı temizleyicisinin biri de neredeyse bitmek üzere...
Fa deodorant inanılmaz bereketli çıktı ama en sonunda bitti. Diğerlerini ise kullanmaya devam...
Nobren parfümü, çok beğendiği için kayınvalideme hediye ettim, 100 ml.lik başka bir parfümle yoluma devam ediyoum. Fruttini çikolatalı body butter bitti.
İlk başlarda ayıla bayıla kullandığım Sheida rimelin, sonraki performans düşüklüğü beni bir hayli şaşırttı. O takma kirpik etkisinden eser kalmayan rimelle hemen vedalaşıp Kiko maskaraya başladım.

1 aylık performansım bu şekilde yerlerde geziyor. Bakalım 31 Mart'a kadar tümünü bitirebilecek miyim? Bu arada benimle yeni projeye katılan arkadaşlar ne durumda?

Mutlu hafta sonları...








12 yorum:

  1. Başlangıç için gayet güzel gidiyorsun. Bende katılmak istedim ama çok geciktim, artık bir sonrakine. (Gerçi blog vasıtasıyla katılmamış olsam da, gerçek yaşantımda kaldığım yerden devam ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlkecim, iyi mi gidiyorum bilmiyorum ama biraz sekteye uğradı ne yazık ki...
      Ne kadar güzel, yayınlamasan bile yine de bir şekilde deavm ediyorsun, tebrik ederim :)

      Sil
  2. Fa'nın ürünlerini çok seviyorum özellikle kokuları çok fresh :) Biten ürünlerin yerine gelsin yeniler diyelim o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de seviyorum Meryemcim :) Gelsinler bakalım :)

      Sil
  3. Ben bol bol krem bitiriyorum İlknur'cum, makyaj malzemesi bitirmek hak getire :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biter biter Gökçecim, düzenli kullanınca bitiyor ama çok ürün olunca geç oluyor elbette :)

      Sil
  4. Bir anlasam şu project pan işlerinden. Kafam almıyor yoğunluktan...

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin o zaman renkli kozmetik değil ama cilt bakımı ürünlerini daha çabuk tüketiyorum bende....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak öyleyiz, düzenli kullanınca :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...