Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Şubat 2017 Cuma

İzledim: Çalgı Çengi İkimiz

Bugün, haftanın son günü. Benim gibi birçoğumuzun iple çektiği hafta sonunu da eklersek sinema keyfi planları yapılmaya başlanmış olabilir. Bu aralar vizyonda birçok film var. Özellikle yerli film meraklısıysanız, geçen hafta izlediğim "Çalgı Çengi İkimiz" hakkındaki yorumlarım ilginizi çekecektir.
*Afiş, internetten alıntıdır.
Yıllar önce, tesadüfen mafyaya bulaşan ve mafya tarafından düğün şarkıcılığı yaptırılan Salih ve Gürkan kuzenlerden Salih, sevdiği kızla evlenmek için mafyadan ayrılmak istiyor. Mafya ise, kuzenlerin, gittikleri düğündeki nikah memurunu kaçırmaları halinde ayrılabileceklerini bildirince asıl macera başlıyor.

Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in oyunculuk başarısını ve Düğün-Dernek serisini de hesaba katarak; ama yine de çok fazla bir beklenti içerisine girmeden izlemeye karar verdiğimiz film, ciddi anlamda fiyasko çıktı. 

Basit ve bilindik konuların yer aldığı, olay örgüsünün ve kurgunun zayıf kaldığı, kaliteli replik ve esprilerinin sadece koklatıldığı, abartılı mimiklerin karakterleri itici hale soktuğu, inanılmaz gereksiz , özensiz ve sıkıcı bir film olmuş ne yazık ki.

Ahmet Kural ve Murat  Cemcir gerek "Kardeş Payı" ve "İşler Güçler" dizilerinden ve gerekse "Düğün Dernek" filmlerinden severek takip ettiğim oyuncular. Ancak, ne yazık ki bu kez her ikisini de başarısız bir filmde, hem de yaklaşık 6 yıl önce çekilen filmin devamı olan bu filmde tökezlediklerini görmek beni üzdü açıkçası.

Sıkıcı olanları da dahil, tüm filmleri sonuna kadar izleyen ben, hayatımda ilk defa hem de sinemada bir filmde uyudum. Evet evet, ikinci yarının sonlarına doğru uyudum. 

"Amaan, hadi kafa dağıtalım,  2 güleriz" cümlesiyle yola çıkıp sinemada hangi filmi izleyeceğine karar verecekseniz, lütfen bu filmi es geçin.

Mutlu hafta sonları...



24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet ama işte, sadece ekip yeterli olamıyor maalesef...

      Sil
  2. bende aynen öyle hissettim, bu defa olmamış....

    YanıtlaSil
  3. Olumlu yorum okurum diye açtım kötüymüs cok üzüldüm gitmek istiyordum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla beklentimiz yoktu ama bu kadarını da beklemiyorduk :(

      Sil
  4. :))) ben de en son Recep İvedik 5 i izledim baya güldüm :) bu filmi de merak ediyordum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahminimce o bile bundan daha iyidir Esracım :)

      Sil
  5. bazen cıvıtıyorlar gerçekten ve tadı kaçıyor demekki buda öyle olmuş :/ söylediğin iyi oldu gitmeyeyim ben de canım

    YanıtlaSil
  6. Baştan beri sevmedim ve tv de denk geldiğimde bile beş dakikadan fazla bakamadım bu filmin diğer bölümlerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında farklı diziler ve filmler bahsettiğin. İçlerinde en kötüsü de bu olmuş...

      Sil

  7. I can see a movie at the weekend I can see something

    YanıtlaSil
  8. Ben de gitmek istiyordum ama yorumları görünce farklı bir filme yöneldim ablacığım. Özellikle işler güçler ve kardeş payını seven biri olarak sonradan mutlaka izleyeceğim. Öpüyorum çok ablam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul Kırmızısı yorumunu okudum tatlım. Bunu kesinlikle izle o halde :)

      Sil
  9. Ben Türk filmlerini tercih etmiyorum başarısız oluyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih meselesi elbette. Benim favorilerim var mesela ;)

      Sil
  10. O zaman ne paramızı ne vaktimizi harcamaya gerek yok. Teşekkürler İlknur'cum.

    YanıtlaSil
  11. Merak ettiğim bir filmdi.Sinema yerine TV de izleriz artık ...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...