Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Şubat 2017 Pazartesi

Cüzdan Şıklığı...

Biz bayanların vazgeçilmez aksesuarlarından biri de cüzdanlar tabii ki. Özellikle de çantalara uygun cüzdanlar eşliğinde şıklığımıza şıklık katıyoruz.


Son dönemlerde hem çok gözü bulunan, hem de taba rengi cüzdan arayışım Tosave sitesindeki bu cüzdanı görmemle son buldu.

İnanılmaz uygun fiyatlara sahip olabileceğiniz ürünler barındıran sitede az ürün bulunuyor ancak, ürünleri kaliteli buldum. Siparişimin elime geçmesi yaklaşık 6 haftayı buldu ama en azından beklediğime değdi diyorum.
Aynı zamanda clutch olarak da kullanabileceğiniz cüzdanı detaylı incelemek ve satın almak için burayı tıklayabilirsiniz.
clutch, cüzdan, blog, blogger, taba, sihirlimavi, blog, blogger
Bu arada, postiş arayışında olanlar için de bir önerim olacak. Tamamen insan saçından üretilmiş olan postişleri istediğiniz boy, istediğiniz renk ve istediğiniz saç tipinde edinmeniz mümkün.

Tape In Hair Extensions başlığı altında Rose Hair Extensions sitesinden satın alabileceğiniz ürünleri mutlaka inceleyin derim ;)
Mutlu haftalar...



Kozmetik Blogu:
  1.  bayan cüzdan
  2.  bayan deri cüzdan modelleri
  3.  bayan deri cüzdan markaları
  4.  taba rengi cüzdan
  5.  yurtdışı giyim alışveriş siteleri
  6. yurtdışından online alışveriş
  7. çin alışveriş siteleri





27 yorum:

  1. cüzdan rengi çok hoşmuş canım güle güle kullan bu arada evet sitede ürün çeşidi biraz az umarım ileride artar temennim :) öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ümrancım, umuyorum seçenekler bollaşır :)

      Sil
  2. cüzdanın rengi çok hoş :) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Rengi ve içi çok güzelmiş :)) Mutlulukla kullan canım ablam <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Meryemcim, daha iyileri senin olsun :)

      Sil
  4. Cüzdanı yakınen görüp bu fiyata süper kalite cüzdan deyip bayıldım. Kesinlikle favorim oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgüncüm, gerçekten bu fiyata bu kalite zor :)

      Sil
  5. çanta çok hoşmuş.. saçımda da postiş var şu anda aslında :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Audrey :) Aaa ciddi misin, bi foto görseydik :)

      Sil
  6. güle güle kullan cüzdanlara bende bayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Fatmacım :)
      Olmazsa olmazlarımızdan :)

      Sil
  7. Taba rengini çok seviyorum, cüzdana bayıldım. Güle güle kullan İlknur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim Gökçecim, kıyafetlere de çok yakıştırıyorum, teşekkürler :)

      Sil
  8. Rengi çok güzelmiş cok-da kullanışlı guzel günlerde kullanin 😊

    YanıtlaSil
  9. İlknurcum cüzdan çok güzel gerçekten de güle güle kullan canım. ❤

    YanıtlaSil
  10. Ben de hep böyle bol gözlü ve büyük cüzdanlar kullanıyorum. Rengi de çok güzelmiş, güle güle kullan cüzdanını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevdacım. Büyük olsun, çok gözlü olsun bizim olsun :)

      Sil
  11. Çok hoşmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. Çok tatliymis rengi. Güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...