Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Ocak 2017 Pazartesi

Lumene Eyeshadow Primer- Lumene Göz Farı Bazı

Haftanın ilk gününden hepinize merhaba. Bugün, ülkemizde satışı olmayan bir markanın, kullandığımdan beri favorilerim arasına girmeyi başaran bir ürünüyle tanıştırıcam sizleri.
lumene, eyeshadow base, göz farı bazı, blog, blogger, finlandiya, helsinki

Geçtiğimiz aylarda yaptığımız Helsinki gezimizde, şehrin yaklaşık 1 ay süren indirimine denk geldiğimde, denemek için aldığım bu baz, açıkçası sonradan stok yapmadığıma inanılmaz pişman etti beni.
lumene, eyeshadow base, göz farı bazı, blog, blogger, finlandiya, helsinki
Sonradan, Finlandiya'nın ünlü kozmetik markalarından olduğunu öğrendiğim Lumene'in edindiğim 2 ürününden biri olan göz farı bazı; 5 ml.lik minicik ambalajında satışa sunulmuş. Doğal bej tonlarında rengi bulunan baz, kesinlikle parfüm içermiyor.
lumene, eyeshadow base, göz farı bazı, blog, blogger, finlandiya, helsinki
İncecik yapısıyla kolaylıkla uyguladığım baz, yağlı olmadığından da olsa gerek, kolaylıkla emiliyor. Ve göz makyajını deyim yerindeyse "mıh gibi" göze yapıştırıyor. Sabah saatlerinde sürdüğüm far ve eyelinerlar, gün içerisinde asla rengi solmuyor ve beni yaklaşık 12 saat kadar idare ediyor.
lumene, eyeshadow base, göz farı bazı, blog, blogger, finlandiya, helsinki
Deborah'ın, pembe tonlardaki mat farını seçtim özellikle canlı bir renk üzerinde görün diye. Bu baz inanılmaz hoşuma gitti.
lumene, eyeshadow base, göz farı bazı, blog, blogger, finlandiya, helsinki
Ülkemizde bulunmasını çok istediğim markanın, makyaj ve kozmetik ürünlerinin yanısıra iddialı cilt bakım ürünleri bulunuyor.

Önümüzdeki günlerde de markanın bir diğer ürünü olan makyaj bazı deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım, takipte kalın.

Siz bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz? Aranızda ürünlerinden kullanan var mı?

51 yorum:

  1. ne güzel aklımda olsun bu madem kalıcılığı iyi :)!

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel resmen patlatmış farı güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı yakıyor rengi Audrey, teşekkürler :)

      Sil
  3. Yurt dışına gittikçe böyle cevherleri keşfetmek lazım gerçekten İlknur, bir dahaki gidişinde stoklarsın :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Başakçım, o kadar güzel markalar ve ürünler var ki :) Hepsi sırayla ve mümkün olduğunca değerlendirilecek :)

      Sil
  4. Bu markanın ürünlerini hiç kullanmadım. Baz şahane görünüyor İlknur'cum, güle güle kullan😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz tanıştım işte Blanacım. Vallahi çok üzgünüm stoklamadığım için, teşekkürler canım :)

      Sil
  5. ilk defa bu markayı gördüm, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Tene uyumu mükemmel.. güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar cici bir ambalajı var keşke buradada satılsaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyiyle çok başarılı tatlım, keşke...

      Sil
  8. Çok fark ediyormuş gerçekten, demek ki faydalı bir ürün...

    YanıtlaSil
  9. The Balm'ın göz bazının kıvamına benziyor teşekkürler bilgi için canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan daha koyu kıvamlı. Bir de The Balm'ın bazını beğenmemiştim ben. Kalıcılığı artırmıyor ve uzun süre beklemek lazım sabitlenmesi için.

      Sil
  10. Ilk defa duydum ben de markayi bir bakicam hic denk gelmedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi düşündüm de Almanya'da da olabilir aslında, bi baksan da bana da haber versen Zeynepcim?

      Sil
  11. Harikaymış, göz makyajı yapınca silene kadar canlı canlı dursun istiyorum ben de. Buralarda da olsa da alsak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu o aranan ürün Gökçecim :)
      Ah keşke olsa, ah ben neden stok yapmadım, vay bana vaylar bana :))

      Sil
  12. Hiç denemeyip denemek istediğim bir ürün.

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
  14. gerçekten fark ortada çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Harika bir ürün bulmuşum da farkında değilmişim :))

      Sil
  15. Markayı ilk defa duydum fakat etkisine hayran kaldım İlknur'cum *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisacım süper bişiy bu. Gün içerisinde renklerin hiç solmamasına bayılıyorum :)

      Sil
  16. Farın rengini daha doğrusu belirginliğini bariz arttırmış.. Aklımda olsun,yolum o taraflara düşer belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç aklından çıkarma o halde, mutlaka bulduğun kadar stokla :)

      Sil
  17. Markayı hiç duymamıştım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. böyle güzel ürünlerin satışları niye ülkemizde yokki :) güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  19. Güzelmiş bende şu an için baz arayışı içerisindeyim bu arada sizi de bloğuma beklerim http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim yurtdışına çıkma imkanın varsa kaçırma derim :) Burada RDL baz da iyi iş görüyor ;)

      Sil
  20. Kalıcılığı iyimiş gerçekten

    YanıtlaSil
  21. çok güzelbir ürünmüş güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  22. Gerçekten arada çok fark var. Güle güle kullan canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Mükemmelmiş <3 Bir far bazı aşığı olarak umarım ülkemize de gelir diyorumm. Ellerine sağlık abla çok öpüyorum <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay umarım Meryemcim, başka ürünleri de var, en kısa sürede görsek buralarda keşke...
      Öpüyorum canım :)

      Sil
  24. Markayı ilk kez duydum.Çok uzun zamandır far bazı olarak Too Faced kullanıyorum ancak son seyahatimde fiyatından dolayı tekrar almaya elim gitmedi.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Too Faced fiyatları biraz uçuk evet. Çok uygun fiyata almıştım bir de bunu. Öyle bir avantajı da var yani, teşekkürler Filizcim :)

      Sil
  25. ilk defa duydum bu markayı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :) İyi ki almışım diyorum şimdi :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...