Bak Bakalım Blogumda Var mı?

3 Temmuz 2016 Pazar

Birkaç Minik Dokunuşla...

Ara ara evdeki malzemelerle bişiyler yaptığımdan bahsediyorum ya, bu yayınımda, geçtiğimiz aylarda yaptığım 2 çalışmaya yer vereyim.

Pamukları koymak için bu tarz bir torba yapmayı düşünüyordum. Ne zamandır bir köşede bekleyen, bir sabun markasının hediyesi olan lif tarzı bu bez, tam anlamıyla işimi görecekti.

Öncelikle lifin içerisine tül dikerek pamukların life yapışmasını engellemiş oldum.


Hem şirin gözüksün diye, hem de torbanın ağzını büzmek için pembe kurdele geçirdim.
 
Son olarak, Gökçe için hazırladığım birkaç projeden arta kalan Hello Kitty'i dikerek torbayı süsledim.

Bir diğer projem, tamamen can sıkıntısından çıktı.
Sayıları ve nasıl yapıldığını detaylıca anlatmayayım, yeterince anlaşılır görülüyor zaten.


Bundan farklı bir sürü şey yapılabilir sanki; bebek şekeri, mevlüt şekeri, nikah şekeri, dekoratif obje vs...
Yeter ki ilham gelsin, neler neler yapılıyor değil mi :)

Mutlu hafta sonları...








8 yorum:

  1. Hayran kaldım :) kendimi en iyi böyle anlatabilirim. Ben örgüye yeni başladım çok istikrarlı değilim bu konuda ama sepeti yapmaya çalışayım^^ emeğinize sağlık, harika fikirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkkür ederim Leydi Blog :) Çok ciciler değil mi, evde boş zaman yaratmaya çalışarak ufak tefek şeyler çıkarıyorum işte böyle :)
      Şimdiden ellerine sağlık diyeyim sana :)

      Sil
  2. İkisi de çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. İkiside güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık. Çok ama çok ciciler. Sevgiler. İyi bayramlar

    YanıtlaSil
  6. Ayy senin bu yeteneklerine bayılıyorum azıcık bana da gelsin :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...