Bak Bakalım Blogumda Var mı?

9 Aralık 2015 Çarşamba

Belgrad Kozmetik Alisverisim ve Belgrad'daki Kozmetik Magazalari

Yaklaşık 4 hafta önce çıktığımız Belgrad seyahatiyle ilgili notlarımı ve ufak tüyolarımı sizlerle paylaşmak üzere hazırlanıyorum. Fakat, oradan yaptığım alışverişimden kısaca bahsedeyim öncelikle.

Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da kaldığım 2 gün boyunca bol bol gezmeyi tercih ettim. Fakat, bunun yanısıra gördüğüm hemen her kozmetik mağazasına girmeyi de ihmal etmedim :)

Şehirde çok fazla şubesi bulunan 2 kozmetik mağazası bulunuyor. Biri, Almanya ve birçok Avrupa şehrinde yer alan "DM Markt", diğeri de yine çok şubeli "Lilly" adlı eczane. 

Yaklaşık 4 ay önce instagram hesabımda paylaştığım Essence'nin "Happy Girls Are Pretty" serisini inceleme fırsatını Belgrad'da yakaladım. Seride, bolca Nude tonlarda oje-gloss-allık-far paleti ile dudak ve göz kalemleri bulunuyordu.

Allıkların yapı ve renk verme özelliğini yetersiz buldum. Diğer ürün çeşitlerinden de yeterince evde olduğunu anımsayarak fakat bir taraftan da farların güzeliğine karşı koyamayarak seriden, 10,00 TL'ye sadece far paletini almakla yetindim.
2 farklı DM şubesinden, Alverde markasında inanılmaz indirimli olarak görmüş olduğunuz farları satın aldım. Yanlış hatırlamıyorsam 2 ürünün toplam fiyatı 12,00 TL
Daha önce DM'de hiç görmediğim bir marka olan "S.he"'ye genel olarak baktığımızda farları ve allıklarını az pigmentli bulmam, ojelerinden de renk olarak farklı bir ton bulamamam nedeniyle markadan, fiyatı 5,00 TL'ye gelen ve ihtiyacım olan şeffaf rimeli tercih ettim. Maybelline'in "Master Drama" eyelinerin rengine aşık olduğumdan ve kalıcılığını beğendiğimden hemen satın aldım. 4,00 TL gibi bir fiyata denk gelmesi de işin ayrıca keyifli yanı.
DM'nin meşhur markası Balea'nın 7 günlük serumunu denemek adına 1 tane almakla yetindim. Ve çok sevdiğim Eveline markasının maskelerini görünce hemen kaptım. Herbiri yanlış hatırlamıyorsam 3'er TL'ye geldi.
Neredeyse adım başı şubesi bulunan DM'de birçok ünlü markanın yanısıra Flormar standını da gördüm. Farklı seriden birçok ürünün bulunduğu standda fiyatlar uygun.

Lilly eczanesindense uzun zaman önce gözüme kestirdiğim Maybelline'in Nude Paleti'ni hem de 27,00 TL'ye bulunca kaptım. Şimdi, kendisiyle aşk yaşıyoruz ;)

Ve son olarak Inglot mağazasından uzun süredir aklımda olan Duraline'yi tercih ettim. Yaklaşık 30,00 TL'ye gelen ürünü geçen hafta denedim ve çok beğendim.
Genel olarak, merak ettiğim, rengini çok beğendiğim ya da ülkemizde olsa da Belgrad'da çok daha uygun fiyata denk geldiği için aldığım ürünlerden oluşan alışverişim bu kadar. Önceki ay başlattığım Dev Bitirme Projem'e mümkün olduğunca sadık kalarak alışverişimi tamamladım.

Birçok ünlü markanın da bulunduğu kozmetik mağazalarına özellikle girmemeyi tercih ettim çünkü kendimi durduramayacağımı iyi biliyorum :)

Şimdilik bu kadar yeter...

63 yorum:

  1. Ne güzel fiyatlara almışsın ya bayıldım, hepsini güle güle kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. essence paletinin renkleri harikaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba blogunuzu takipteyim. Bloguma da beklerimmutlaka :)

      Sil
    2. Çok beğenerek kullanıyorum ben de :))

      Sil
  3. Flormar'ı orada görmek ne güzel :) Ya ama aldıkların da çok güzel. İyi günlerde kullan o nude palete bayıldım :) Fiyatlar da çok uyguna gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Dilekçim, bizim markamızı da yurtdışında görmek gurur verici gerçekten.
      Ve dediğin gibi en uygun fiyatlı yurtdışı alışverişim bu oldu :))

      Sil
  4. Güle güle kullan canım. Maybelline paleti çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güzel günlerde kullan. Balea ürünlerinden bir krem kullanmıştım ve çok sevmiştim. Keşke Türkiye'de de satılsa :(
    http://guzellikeditoru.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Balea'nın birçok ürünü çok övülüyor. Ben de 1-2 ürün yorumu paylaşıcam ilerleyen günlerde :)

      Sil
  6. Renklere bayıldım çok güzel. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi cok guzel gorunuyor gule gule kullan ☺️

    YanıtlaSil
  8. Dm en sevdigim magaza. Avusturyada flormar standi yok. Insallah gelir bir an önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam orada da Golden Rose vardı...

      Sil
  9. En çok fiyatlara bayıldım;)

    YanıtlaSil
  10. Belgrad'ı gezmek farklı bir deneyim olmuştur.. Ürünler de çok güzel...Güle güle kullanın. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii. Her yeni şehir/ülke yeni heyecan ve yeni anılar birikimler demek :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  11. Alışveriş yazını keyifle okudum.Hepsini güle güle kullan.Maybelline far paletine bayıldım.Denk gelmen ne güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Gerçekten de iyi denk geldi :))

      Sil
  12. Hepsi harika.. Güle güle kullan arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  13. Ayy ne güzel bir alışveriş olmuş Essence paleti de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  14. sihirlim mavilim, bak simdi biçok fikir verdin simsi sen bana, hafta sonu bi DM turu farz oldu, ilk once su mavi goz kalemine bi bakiciim, yani simdi oraya kadar gitmisken de digerlerine de bakilir tabii, gule gule kullan yeni cicilerini tatlim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sultancım, bak bak, ben de senin cicilerini kurcalayayım neler almışsın :))

      Sil
  15. güle güle kullan fiyatlar hakikaten çok uygunmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Tuttum kendimi, daha neler neler vardı...

      Sil
  16. Güle güle kullan hepsi birbirinden güzel ve uygun fiyatlı ürünler :)

    YanıtlaSil
  17. nude far paletine bayıldım çok güzel hepsini güle güle kullan alışveriş yapmadan dönmek olmazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Alışveriş yapmazsak nice olur halimiz değil mi :))

      Sil
  18. Maybelline palete bayıldım :)

    YanıtlaSil
  19. hepsi harika güle güle kullan..Ben de bolca Balea almayı planlıyorum, çünkü çok iyi yorumlar okudum :) Maybelline kalemin rengi nefismiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topla gel gerçekten de. Şampuan ve duş jellerini de unutma ;)

      Sil
  20. Bence de secimleriniz cok guzel olmus.. Fiyatlar ne kadar uygunnn oyle yaaa.. Biz mi burada cok pahali aliyoruz yoksa orada mi cok ucuz gel de cik isin icinden😜 sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Gerçekten de inanılmaz uygun fiyata onca ürün arasından eleye eleye bunları alıp gelmek büyük başarı benim için :)
      Avrupa'da uygun fiyatlı şehirlerin yanısıra çok pahalı şehirler de var. Bunu gözardı etmemek lazım...

      Sil
  21. far paletlerinin heosine bayıldımmm

    YanıtlaSil
  22. Hepsini güle güle kullanın, sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel ürünler almışsın arkadaşım ,güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  24. değişik ülkelerdeki ürünlerde insanı cezbediyor değil mi gezmek ve yeni yerler görmek çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl...
      Ve bir başlayınca duramıyorsunuz, dönüş yolunda sıradaki şehri düşünmeye başlıyorsunuz :)

      Sil
  25. Çok uygun fiyata almışsınız. Ben Almanya seyehatimde DM ye girdim hiç bir şey almadan çıktım. Güzel alışveriş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sizi tebrik ediyorum. Onca ürün arasında kaybolmadan mağazadan çıkmak...

      Sil
  26. Ne kadar güzel şeyler almışsın güle güle kullan:))

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...