Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Kasım 2015 Perşembe

Logona Organik Nar ve Q10 İcerikli El Kremi & Logona Organik Altincik Cicegi Ozlu Dudak Bakim Balsami

"Sağlıklı Yaşam Ürünleri" sloganıyla hayatımızı güzelleştiren Ayışığı Organik'ten geçtiğimiz hafta bir paket aldım. Paket içerisinde, Logona markasına ait el kremi ve lipbalm bulunuyordu. Özellikle de bugünlerde hepimizin elimizden düşürmediği bu ürün çeşitlerini hemen denemeye başladım.


1- Logona Organik Altıncık Çiçeği Özlü Dudak Bakım Balsamı:
Kullandığım kozmetik ürünler içerisinde orta sıralarda olan lipbalmları, ruj formunda ise daha çok tercih ediyorum. Ambalajı içerisine parmağımı daldırarak kullanmak hem hijyenik değil hem de görüntü nahoş olabiliyor.

Yapı olarak diğerlerine nazaran yoğun kıvamlı olması, ürünün hem yazın kavurucu sıcaklarından hem de kışın soğuğu ve ayazından gayet iyi koruyacağının en iyi göstergelerinden. İçerisinde jojoba yağı, zengin bakım sağlayan bitkisel vakslar ve altınçiçeği özü bulunan lipbalm, dudakları her türlü hassasiyete karşı koruyacak ve dudaklarınızı yumuşatarak bakımını sağlayacak türden. Uygulama sonrası dudaklarınızı uzun süre nemli ve yumuşak hissediyorsunuz.


BDIH Doğal Kozmetik ve NaTrue sertifikalı ürün, laktoz, parafin, sentetik koruyucu, renk verici, silikon içermiyor. Organik tarımdan elde edilen bitkisel yağ ve özlerle harmanlanan bu lipbalmı, iç açıcı ve enerji veren ambalajında, yaz-kış çantanızdan çıkarmayacaksınız.


Varis-egzama-Sivilce-mantar-pişik ve isilik problemlerinde de cildinize yardımcı olabilen ürünü buradan detaylıca inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

2- Logona Organik Nar ve Q10 İçerikli El Kremi:
Bugüne kadar kimbilir kaç el bakım ürünü bitirmişimdir bilemiyorum. Yapısı, kokusu, nem verme özelliği, cilde etkisi, emilimi hepsi de birbirinden farklıydı. Bu kreminse, kullandıktan sonra tamamen farklı bir özelliğini deneyimledim...

Kremden bir miktar alıp elime uyguladığım anda kremi cildim emdi ve elimin üzerinde ne yağlı bir his bıraktı, ne de krem sürmüşüm gibi bir iz. Aksine, sanki saniyeler önce krem sürmemişim gibi, ama bir taraftan da ellerimi yumuşacık yaptı. Bu gerçekten çok değişik ve güzel bir his.

İçerisinde nar özü, nar çekirdeği yağı ve nar suyu içeren krem ciddi anlamda ellerimi pürüzsüz ve yumuşacık yapıyor. Kokusu inanılmaz derecede güzel ve temiz olan krem, 5 farklı organik sertifikaya sahip.

50 ml.lik çok güzel ambalajı bulunan ürünü buradan detaylı inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Logona markasına ait diğer ürünler ise burada.

*Tanıtım ürünleridir. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

10 yorum:

  1. Ben de çok fazla el kremi kullanırım. Bu markayı ilk defa duyuyorum.
    Bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Markayı daha önce sanırım duymadım, ayışığı firmasını da.. İçeriği temizse bir bakmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem siteyi hem de ürünleri mutlaka incelemeni öneririm İlkecim, çok beğeneceğini düşündüğüm ürünler var...

      Sil
  3. güle güle kullan tatlım lip balma bende bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ümrancım, her ikisini çook sevdim gerçekten ben :)

      Sil
  4. Yoğun kıvamlı olmasi belki daha etkin olduğunu gösteriyor. Beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dudağı kaplıyor ama dudakta ağırlık yapmıyor :)

      Sil
  5. Lip Balmı deneyeceğim. Organik ürünleri seviyorum ve kaliteli bir dudak ürününü de ihtiyacım vardı. Ne kadar denersem deneyeyim pek memnun kalamıyorum lip balmlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka canım :) O halde sen bi Ayışığı Organik'i ziyaret et, annen de çok meraklı bu konuda, biliyorum ;)
      Sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...