Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Haziran 2015 Çarşamba

Hamilton Everyday Face Cream SPF+50 (Hamilton SPF+50 Koruma Faktorlu Yuz Kremi)

Haziran ayının ortasındayız, ancak hala tam anlamıyla yaz mevsimine girmiş sayamıyoruz kendimizi. Deniz-kum-güneş özlemini tetikleyecek, yaşadığımız yerlerden uzaklara kaçıp gitmeyi düşündürtecek sıcaklarla buluşamadık bir türlü. Fakat bu durum, bizim kendimizi yaza hazırlamamıza engel değil; aksine bizi daha da tetikliyor :)

Benim gibi cildiniz lekelenmeye çok çok müsaitse özellikle yaz sezonunda yüksek koruma faktörlü ürünler kullanmak zorunlu bir hal alıyor. Hele bir de işlevsel bir ürünse değmeyin keyfime...
hamilton, turuncu kasa, gunes kremi, blog, blogger

Hamilton markasının birçok ürünü mevcut.  Benim incelediğim ürünse; günlük kullanıma uygun, matlaştırıcı etkili bir güneş koruyucu olan Hamilton Yüz İçin Güneş Koruyucu Krem

Hafif renkli olan bu krem, etkin güneş koruyucu özelliğinin yanısıra makyaj öncesi kapatıcı ve baz olarak da kullanılabiliyor. Mat yapısı sayesinde uygulama sonrası ciltte parlamaya neden olmuyor. Bu nedenle, her cilt için önerilen bu ürünü saydığım özelliklerinden dolayı öncelikle yağlı ve yağlıya dönük karmaya yakın ciltlere öneriyorum.
hamilton, turuncu kasa, gunes kremi, blog, blogger

Kremin yapısı çok hafif. Cilt tarafından hemen emiliyor. Her güneş kreminde olduğu gibi, güneşe çıkmadan yaklaşık yarım saat önce uygulamak ve 3-4 saatte bir tazelemek gerekiyor.


Parfümsüz, uygulama sonrası cilde sağlıklı bir görünüm kazandıran ve içerisinde aloe vera ile lanolin de bulunan bu kremi ve farklı markalara ait birçok güneş ürününü  hem de indirimli olarak Turuncu Kasa'dan satın alabilirsiniz.

*Basın ürünüdür.




33 yorum:

  1. Guzel bir urunmus merak ettim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme fırsatı yakaladığım için ben de mutluyum :))

      Sil
  2. bende markanın renksiz güneş kremi var tatilde deneyeceğim bakalım..

    YanıtlaSil
  3. Hamilton ürünleri güzel bir marka (:

    YanıtlaSil
  4. Ürün için teşekkürler, değişik ürünleri tanımak güzel.Güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  5. Bu markayı hiç duymamıştım. Sürekli farklı farklı markalar çıkıyor. Takip etmekte zorlanıyorum doğrusu. Bu ürünün parfümsüz olması hoşuma gitti. Hassas cildime iyi gelebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk kez deneyimlediğim bir marka.
      Parfümsüz olmasını ben de sevdim, sevgiler...

      Sil
  6. Hafif olması çok iyiymiş. Ben yazın krem sürdüğünde fazlaca rahatsız oluyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ve ağır yapılı ürünler yazın sıcağıyla birleştiğinde berbat hissettiriyor gerçekten.
      Sevgiler...

      Sil
  7. Yüksek koruma olması oldukça iyi. Başka özelliklerinin olması da cazipliğini arttırıyor.. Teşekkürler.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. İşlevselliği alınabilirliğini artırıyor :)

      Sil
  8. Hamilton sevdiğim bir marka ama renkli güneş ürünleri tatilde benim için hiç pratik olmuyor, çok terlediğim için akıyor ve ben bir maymuna dönüyorum :)))) Ankaranın havasında daha rahat kullanıyorum. Bu da aklımda olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım, sandığın kadar renkli bir ürün değil. Mat görünüm sağlıyor krem. Bir de dediğim gibi cildi sağlıklı gösteren çok çok çok hafif bir rengi var. Görüşürsek denetirim ;)

      Sil
  9. sağlıkla kullan canım yaz için tercih edilebilecek bir ürünmüş.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Tam benlikmiş desenize. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bu markayı ilk defa duyuyorum.renkli olmasi çok iyiymiş. Koruyuculu fondoten niyetine de kullanılabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi çok açık aslında, ama sana iyi gider.

      Sil
  12. Bende de 80 koruma faktörlü güneş kremi var, birkaç haftadır - her ne kadar Ankara'a pek yaz gelmese de :) - kullanıyorum, herhangi bir reaksiyona yol açmadı, bir de ben kuru ciltliyim, güzel anlaştık gibi şimdilik bakalım bakalııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman geleceok o yaz bilmem ki... Dışarıda şakır şakır yapmur yağıyor şu an...
      Önemli olan işimize yarayan ürün olması değil mi, sevgiler :))

      Sil
  13. Güle güle kullan, bende karma ciltli biri olarak deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum memnun kalırsınız siz de, sevgiler...

      Sil
  14. ben de kullanıyorum bu ürünü, ben de blogumda paylaşmıştım. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. Acaba cilt tonunu eşitliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar renkli bir ürün değil. Onun için renkli kozmetik ürünleri kullanmak daha sağlıklı olur sanırım...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...