Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Nisan 2015 Perşembe

Fikrimühim- Gliss Million Gloss Şampuan Deneyimi


fikrimühim, gliss, şampuan, saç bakımı

Günaydın...

Önceki akşam, Fikrimühim'in daha önce düzenlediği anket üzerine gönderilen Gliss Million Şampuan kitini teslim aldım.





Watsons'un düzenlediği güzellik ve kişisel bakım ödülleri sıralamasında "Yılın En İyi Saç Bakım Ürünü" ödülünü kazanan Gliss Million Gloss; şampuan sıvılaştırılmış keratin içeriyor ve saçlara 10 güne kadar yoğun parlaklık ve derinlemesine bakım vaadinde bulunuyor.

Kit içerisinde; 1 adet 500 ml. ve 5 adet de 250 ml.lik şampuan ile Watsons'da kullanılmak üzere indirim kuponları bulunuyor.

fikrimühim, gliss, şampuan, saç bakımı


Özellikle de mevsim geçişlerinde saçlarımızın parlaklığını ve canlılığını kaybettiğini düşündüğümüzde bu vaatler kulağa hoş geliyor tabii. Bakalım, deneyimlerim ne yönde olacak...

Ürünü merak edenler ve benim gibi daha önce denemeyenler, sosyal medya hesaplarından #IşıltımYeter hasthagiyle takip edebilirler.

Teşekkürler Fikrimühim ve Schwarzkoph...


8 yorum:

  1. Kitler dun banada geldi daha denemedim ama bir an once denemek icin sabirsizlaniyorum ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları çok memnun, bazıları da değil. Bakalım biz hangi yönde vericez oyumuzu :)

      Sil
  2. Günle güle kullan canım bana da geldi ama yazılmayı bekliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, yaz en kısa sürede, deneyimlerini de bizlerle paylaş ;)

      Sil
  3. Bana da seçildiniz diye mail geldi ama yok ortada şampuan filan anlamadım gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, bi mail gönder istersen destek bölümünden..

      Sil
  4. Güle güle kullan canım. Ben de yavaş yavaş deniyorum bakalım sonuç olarak bu serisinden memnun kalacakmıyım :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...