Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Nisan 2015 Pazartesi

Balmy Naturel- At Kılı Masaj Eldiveni

 masaj, eldiven, sağlık, detoks, peeling, gan tekstil

Herkese mutlu haftalar...

Her ne kadar, bahar gelmemekte ısrar etse de sıcak günler, deniz-kum-güneş üçlüsü, özlemimizi giderecek tatil mevsimi kapıda. Dolayısıyla şimdiye kadar hepimiz bu güzel günlere hazırlanmaya başladık. Hazırlıklarımızın çoğu, cildimizi kara kışın etkisinden kurtarmak ve cildimizi tazelemek üzere yaptığımız detoxlar, diyetler, egzersizler ve çeşitli ürünlerle bakıma ve selülitlerden kurtulmaya yönelik oluyor genelde.

Tüm bunlara ek olarak, son günlerde ben, cildim için masaj eldiveni kullanmaya başladım.



Bu tarz uygulamalar için fırça şeklinde ürünleri bulmak mümkünken, bu ürün, örme tekniği kullanılarak eldiven şeklinde satışa sunulmuş.  %100 doğal at kılından elde edilen bu eldivenle, duş öncesi bacaklarımdan başlayarak tüm vücuduma masaj yapıyorum. Masaj sırasında kan dolaşımının hızlandığı bir gerçek. Dairesel hareketlerle yaklaşık 5-8 dk. boyunca yaptığım masajın ardından, cildim ölü deriden kurtularak, tabir-i caizse pamuk gibi yumuşacık oluyor. Masaj sonrası, gözeneklerin açılmış olması nedeniyle selülit kremi de kullanarak eldivenin etkisini maksimum düzeye çıkarıyorum.



Selülitten kurtulmak için, yapmamız ve yapmamamız gerekenleri biliyoruz. Hemen herkesin ortak derdi olan bu kabustan tamamen kurtulmamız neredeyse imkansız. Fakat, sağlığımızı olumlu etkilemesinin yanısıra kötü görüntüyü hafifletmek hepimizi mutlu edecektir.

Son dönemlerde, daha fazla su içiyorum, daha hareketli olmaya çalışıyorum, yeme-içme düzenimi daha sağlıklı şekilde oturtmaya  çalışıyorum.

İşte bu eldiven, yukarıda belirttiğim konularda da dikkatli olmam nedeniyle fazlasıyla işime yaradı son günlerde. Yaklaşık 3 haftada gözle görülür bir değişim olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.


Masaj sırasında hiçbir şekilde cildimi tahriş etmeyen eldiveni, benim gibi selülitli görüntüden kurtulmak, cildini ve kendini yenilemek isteyen herkese tavsiye ederim. Detaylı inceleme ve alışveriş için burayı tıklayabilirsiniz.


36 yorum:

  1. kızım uzun süredir arıyordu tavsiyeniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Yaz geldiği zaman selülitler problem oluyor. Değişik bir yöntem, faydasını görüyorsunuz iyi bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, işe yarıyor olmasına seviniyorum en çok :)

      Sil
  3. Bu güzel bilgiler için teşekkürler iyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir ürün.. Güle güle kullanın..)

    YanıtlaSil
  5. değişikmiş ilk görüyorum:) tabii bol su içmeyi de unutmayın :)

    YanıtlaSil
  6. Pratik bir ürüne benziyor , denemeli :))

    YanıtlaSil
  7. Kan dolaşımını arttırmak ve sağlıklı bir cilt için kullanmak gerekli aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Hem de gözenekleri açıyor, ardından bir duş. Süper...

      Sil
  8. İlk defa gördüm ise yaramış olması çok güzel..iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  9. Mağazada görsem cildi tahriş eder kesin diye almazdım, ne güzel yorumlamışsın güle güle kullan canım. Ben de at kılı fırçasını kullanıyorum ama keşke yeme içmeye özen gösterebilsem ve su içmeyi unutmasam :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, tahriş etmiyor. Ama cildi çok hassas olanlar, biraz daha nazik masaj yapabilir.
      Bütün aslında, hepsine birden dikkat etmek gerek :)

      Sil
  10. Güzel bir ürüne benziyor.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. Bu tarz şeylerde amaç zaten kan dolaşımını hızlandırmak.. Bu eldiven de bu amaç için biçilmiş kaftan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Uygularken farkediyorsunuz zaten :))

      Sil
  12. dilerim tamamen yok olsun selülitler. faydalı bir ürüne benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok uzak bir ihtimal ama ne iyi olurdu :))
      Bu tarz ürünler, en aza indirgesin yeter :)

      Sil
  13. bu çok iyiymiş bilmiyordum paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Ben sedef hastasıyım.. Sanırım bana uygun değildir bu ürün..Denemeyi isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, cildiniz fazlasıyla hassas olduğu için size uygun olmayabilir.
      Geçmiş olsun çok...

      Sil
  15. O kötü görünümü azaltsın yeter dediğin gibi. Kesinlikle deneyeceğim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene tatlım, deneyimlerini merakla bekliyorum ;)

      Sil
  16. Gratiste var az önce kullandım çok rahatlatıyor :) bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  17. Bu ürünü ararken sizi buldum hemen takibe aldım şimdi de eldiveni alicam :) ben de sizi bloguma beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden hayırlı olsun diyeyim o zaman :)
      Ve çok teşekkürler, hemen bakıyorum blogunuza...

      Sil
  18. Sanırım güzel bi ürün kızım kullanmaya başladı

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...