Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Mart 2015 Salı

Avon- Ultra Colour Rich Lipstick- Iced Coffee

Uygun fiyatlı, yapısı ve rengi güzel bir ruj istediğimizde genelde ilk aklımıza gelen; hemen Avon'un katalogunu karıştırmak oluyor.

Avon'un yaklaşık 3 yıl önce çıkardığı Ultra Colour serisini hepimiz biliyoruz ve birçok rengini çok severek kullanıyoruz. Bu seri içerisinde benim de çok beğendiğim rujlar var ama yıllardır favorilerim arasında 1 numara olmuş rujunu paylaşıcam bugün sizlerle.

avon, ruj, lipstick, iced coffee


Biraz şeftali, biraz kahve barındıran nude tonda, saten yapıda ve çok hafif ışıltısı olan bu ruja bayılıyorum.

avon, ruj, lipstick, iced coffee

Bu rujun testerlarından kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. Ayrıca, orjinal boyunun da 2.sini kullanıyorum bu ara. Tam bir Iced Coffee fanıyım diyebilirim bu anlamda...


Hepimizin en az 1 Avon ruju mutlaka olmuştur. Siz, en çok hangisini seviyorsunuz?

20 yorum:

  1. teşekkürler bilgilendirme için...

    YanıtlaSil
  2. Benim Avonun rujlarına karşı alerjim var ne zaman alsam ruj kırılıyor özellikle yazın Mersin sıcağında hiç dayanmıyor artık Avondan ruj almıyorum ama rengi güzel eskiden kullanmıştım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz döneminde rujları buzdolabında saklamayı denedin mi canım?

      Sil
    2. Denemedim çünkü çok ruj var annem kızar onların hepsini dolaba koysam hahaha :)

      Sil
    3. :))
      Kutu içerisine doldur, hem bozulmasını da önlemiş olursun aslında ;)
      Anneye sevgiler :))

      Sil
  3. Canım ya Evet avon kullandım zaman zaman ama hiç bir ürününü de severek kullanmadım.Çünkü rujlarda kalıcılık yok.Parfümleri desen o keza kalemleri dağılıyor.Rimeller akıyor.Kusura bakma ama benim greçeklerim bunlar..Rujların ikisininde rengi çok güzel ben koyu rengi tercih ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bazı serileri gerçekten çok başarısız Gülten abla. Ama kalıcı uj arayışındaysan Extra Lasting serisini ve adını unuttuğum son çıkan serisini deneyebilirsin.
      Göz kalemi arayışındaysan kesinlikle Avon Supershock serisini öneririm. Akmıyor-bulaşmıyır-bozulmuyor.
      Parfümleri nispeten hafifi evet. Ama Far away sende iyi duracaktır.
      Bu arada hangi marka olursa olsun; ürünleri kullanmadan önce yüz ve göz için baz kullanmanı tavsiye ederim :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Pastel tonları seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle baharda hep elimiz pastellere gidecek :))

      Sil
  5. renkleri güzelmiş güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Tam bir günlük ruj sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Sürekli elimin altında renklerden :)

      Sil
  7. Bu renk tam bana göreymiş.

    YanıtlaSil
  8. Favorin oldugu kadar güzel ama ruj, cok yakismis! Avon markasi almanyada bulmak zor, türkiyedeki gibi yaygin degil, eve hususi birini cagirmak gerekiyor ve satan tanidigim hic yok, yabanci birinide davet etmek istemiyorum, birde cagirdiktan sonra alma zorunlugu varmis gibi hissediyorum ondan sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, nedense ben de öyle hissederim. Bir kozmaetik mağazasında örenk makyaj ya da örnek ürün denediğimde de bu böyle :))
      Almadan çıkınca ayıp etmişim gibi hissediyorum :))
      ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM :))

      Sil
  9. Epeydir göremiyordum bu benimde günlük ruj olarak favorimdi arkadaşa söyliyeyim hemen ayarlasın bana:)) teşekkürler.
    Makyajla çok aram yok bir ruj bir kalem yeter diyenlerden oldum hep:)) ama bu ruju çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamazsanız, aynı üründen bende de var :)
      Renk, gerçekten çok güzel...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...