Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Ekim 2014 Cuma

Taze Bittiler- 48

Uzun sayılabilecek bir aranın ardından herkese mutlu günler...

Umuyorum, bayramınız ve tatiliniz istediğiniz gibi geçmiş, dinlenmiş, eğlenmiş, enerji dolu bir şekilde geçirmişsinizdir günlerinizi...

Bense, teknolojiden biraz uzak, ama gerçekten çok güzel geçirdim sizlerden ayrı kaldığım günleri. Bir türlü fırsat bulup da yapamadığım, sürekli ertelediğim işler, kendime ve aileme ayırmak istediğim zamanlar, bir sürü aktivite vs. hepsini bu günlerde tamamladım. Biraz dinlendim, biraz eğlendim, biraz yoruldum, biraz koşturdum ama ve çok özel ve güzel geçti. Şimdiyse daha enerjik ve dolu dolu döndüm sizlere :))

Bu günlerin ilk yazısı, meşhurum vazgeçilmezim "Taze Bittiler"in yenisi olsun. Bakalım geçtiğimiz ay, çekmece-dolaplardan neler tükenmiş, hangilerini sevmiş hangilerini beğenmemişim görelim hep birlikte.


1- Avon Göz Yakmayan Bebek Şampuanı: İlk biten, kızımın bitirdiği ürün :) Yazısını burada yazmıştım, saçları iyi temizleyen bir ürün.

2- Aqua Soft Lens Solüsyonu: İlk defa kullandığım bu solüsyonu çok beğendim. Lenslerinizi ovmadan temizliyor ve gözlerimde herhangi bir alerji yapmadı. Hemen tam boyunu aldım.

3- Nivea Inviable Deodorant: Gerçekten de giysilerinizde leke bırakmadan hoş kokusuyla tatilde severek kullandığım deo. Nivea kokularını seviyorum.

4- Colgate Plax Ağız Çalkalama Suyu: Amacım, son dönemlerde biraz fazlaca tüketmeye başladığım çay ve kahve nedeniyle oluşabilecek diş lekelerini önlemekti. Bunun için bana yeterli geldiğini düşünüyorum. Bir de ferahlatıcı ve koku giderici özellikleri nedeniyle çok severek kullandım. Yenisi alındı bile.

5- Durance Lotus- Lavanta Özlü Vücut Losyonu: Hafif lavanta kokusuyla ve yoğun kıvamıyla çok severek kullandım. Elimde başka ürünler olduğu için şu ara almayı düşünmüyorum. Ürünle ilgili detaylı yazım burada.

6- Watsons SuperDrug Kuru Şampuan: Acil durumlarda geçici çözüm arayanlar için bulunmaz nimet. Hafta sonu alınacaklar listemde. Ürünle ilgili yazımı okumak için buradan.

7- Benri Aseton: Tırnakları yıpratmadan yormadan temizleyen harika bir oje temizleyici. Mango kokusu da çok hoş. Elimde Gratis'in 2 oje çıkarıcısı daha var. Çok sevdim ben bu ürünleri. Çok zorda kalmadıkça ya da çok daha iyisini bulmadıkça hayatta değiştirmem.

8- Acnemide Akne ve Akneye Meyilli Ciltler İçin Peeling: Karma cildimde, yağlanmanın fazla olduğu dönemlerde kullandığım bir ürün. Tek kullanımlık olması çok işime yarıyor. Sadece T bölgeme uyguluyorum ve fazla yağı emerek cildimin rahatlamasını sağlıyor. Detaylı yazım geliyor.

9- Soft to Plus Leke ve Çil Sabunu: Gerçekten çok çok çok başarılı bir sabun. Ciltteki lekelenmeyi hafifletiyor; varolan lekelerin rengini hafifiletiyor. Detaylı yazım burada.

10- Signal White Now: Numune boyunu kullandığım bu ürün, dişleri gerçekten iyi temizliyor, beyazlık konusunda bu boydaki bir ürün için yorum yapmam pek sağlıklı olmaz. Bir de, nane kokusu çok yoğun yahu!

11- Kokucuk Parfüm Numuneleri: Kokucuk ürünlerini seviyorum, kokular kalıcı, bir de kokuları kendiniz, birbirine karıştırarak kullanabiliyorsunuz.

12- Cosmed Anti Selülit Serumu: İçerisinde 10 adet tüp bulunan bir paket içerisinde satışa sunulmuş olan bu serumları kullandım ve detaylı bir yazı hazırlıyorum, azıcık bekleyin ;)

4 yorum:

  1. Bitenler postlarini cok seviyorum, yenilerine yer yapiyorlar ve ürün hakkinda asil son fikri ögreniyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla, blogumda ennnnn sevdiğim köşelerden biri "Taze Bittiler" Asla vazgeçmem :))

      Sil
  2. Bir mini boyda ben alayım bari, iyi bitmiş gene :) yenıler nerede :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru şampuandan bahsediyorsun sanırım canım :) Al al, iyi oluyor. Yenileri de sanırım gün içerisinde yayınlayabilirim ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...