Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Ekim 2014 Pazartesi

Son Dönem Alışverişlerim

Geçtiğimiz haftalarda kozmetik mağazalarının indirim çılgınlıklarına karşı, biraz zor da olsa tuttum kendimi. Minik minik alışverişler yaparak bu süreci atlatmış oldum. Elimdeki ürünleri düzenli olarak kullandığım için tükendikçe alışveriş yapıcam. Önce topluca neler aldığımı görelim.


Yves Rocher'in, doğum günlerimize özel (maximum) 2 ürüne 2 ürün bedava kampanyasını, sadece 2 adet kayısı çekirdeği özlü peeling alarak değerlendirdim. So elixir parfümlerini almak istedim ama bileğimde birkaç saat içerisinde kokudan eser kalmayınca almaktan vazgeçtim. Florida portakallı duş jeli, markanın, doğum günüm hediyesi.


Avon'dan, bir dönem severek kullandığım göğüs toparlama jelini aldım. Bakalım, yapısında herhangi bir değişiklik var mı?


Golden Rose'nin yapılarını ve renklerini sevdiğim bu iki rujunu aldım. 208 ve 232 numaralar. Ayrıca Maybelline Color Tattoo farlardan da 40-Permanent Taupe'yi tercih ettim. Merak ediyordum bu ürünü, hemen deneyip blogumda görüşlerimi yayınlayacağım.


Ve son olarak, Flormar'ın Pin Up serisinden krem allık. Dün akşam, eşimle dışarı çıktığımızda bu merak ettiğim allığı da aradan çıkarmış oldum :)


Son derece az ve öz ürün alışverişi yapmış oldum böylelikle. Siz, benim aldığım ürünlerden hangilerini beğeniyorsunuz ya da sevmiyorsunuz???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...