Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Ekim 2014 Pazartesi

MİM- Yiyecekler & İçecekler...

Sevgili Viva beni mimlemiş, sanıyorum bu mim çok keyifli olacak :))

En sevdigim yemek:
Taze fasulye, pirinçle yapılan her türlü yemek(yaprak ve lahana sarması, biber dolması vs.) Bir de hamurişlerine bayılıyorum. Yemek değil ama salata da vazgeçilmezimdir. Her çeşidi olur.

En sevdigim tatli:
Hımm... Tatlıyı gerçekten çok seviyorum, o yüzden ilk anda biri aklıma gelmiyor, "tatlı" ya yoğunlaşıyorum ben :)) Ama sütlaç ve irmik tatlısını sık yaparım. Kakaolu tahin helvalarını tatlı niyetine yediğim de doğrudur :))

Ben cocukken annem beni:
Çok iyi beslemiş. 1 yaşındayken günde 1 litre süt, bisküvi ve muz karışımını bir öğünde yermişim. İştahım da gayet yerindeymiş.

Çocukken (de, şimdi de):  
Yukarıdaki karışımı hala tüketirim. Gökçe bir türlü sevemedi ama :((

Yemeyi sevdigim ilginç şeyler:
Ben de Viva gibi, ekmek üstü beyaz peynir-reçel karışımına bayılırım. Ama reçel çilek reçeli olmalı. Zeytin-bal ikilisini de çok severim. Haa, bir de sade poğaça-dondurma ikilisi muhteşem oluyor. Tatlı-tuzlu karışımı oldu hepsi :))

Türk Mutfagi dışında sevdigim mutfak:
İspanya mutfağını çok beğenirim. Paellanın her çeşidi favorimdir. İçecekleri Sangria da gerçekten çok başarılı. 

Yemeyi sevdiğim en sağlıksız şey:
Sanıyorum tatlılar.  

Alerjim:
Çok şükür ki, yok.

Kitap okurken, film izlerken vs. elimin altında bulunmasını istediğim şey(ler): 
Kitap okurken değil de, film izlerken eşimin ellerinden patlamış mısır nefis oluyor.

En sevdigim meyve: 
Muz, malta eriği ve kiraz. Yine şeker oranı yüksek oldu.

En sevdigim atıştırmalık:
Farketmiyor, o an elimin altında ne olursa. Etli siyah zeytin bile benim için atıştırmalık :)

En sevdiğim içecek:
Su. Gerçekten su. İnanılmaz çok su tüketiyorum. Ve tabii içerisinde herhangi bir aroma katılmamış saf maden suyu.


Asla yemeyeceğim/içmeyeceğim şeyler: 
Yemek seçmiyorum pek ama sakatat ve türevlerini asla tüketmiyorum. Ahtapotu denedim ve hiç beğenmedim. Asla rakı içmem. İyi pişmemiş ya da çiğ yumurta asla yemem. Tavuk etinden tiksindim ve uzun zamandır tavuk yemiyorum. 

Sonsuz tane de olsa yiyecegim şey: 
Aklıma gelmedi bak şimdi. O kadar çok lezzetten birini seçmek zor gerçekten.

Çorbaların kralı: 
Kırmızı mercimek çorbası.

Kahvaltida tercih ettigim sey: 
Beyaz peynirsiz kahvaltı düşünemiyorum. 

Açken ben: 
Biraz gergin oluyorum.

Bir keresinde yemek yerken: 
Polonya'da, 2 farklı mekanda İngilizce bilmeyen çalışanlara denk geldim ve ne yazık ki domuz eti yedim. Yalnız şöyle bir durum var; birinde yemeye başlar başlamaz bir tat farklılığı olduğunu algılayıp masamdaki arkadaşlarımla paylaştım bu durumu. Ne yazık ki onlar anlamadılar ve ısrarla içerisinde o etin olmadığını söylediler. 1 lokma daha almamla tuvalete gitmem bir oldu.  Diğerinde ise anlamadım, fakat birkaç lokma sonrası midem bulandı. Yani, bünyem, ben farketsem de etmesem de o eti kesinlikle kabul etmiyor. 

Ben bu mimi; sevgili OjeCanavarı'na, Sevda'ya, Miss Poine Pa'ya ve Makyajlı Kareler'e gönderiyorum. 

   

4 yorum:

  1. teşekkürler tatlım. severek cevapladım:)) öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  2. Canım, yorum da bırakmışsın ama ben ancak gördüm mimi. Çok teşekkürler. Uzun zamandır mim yapmıyordum, pek yeni yazı yazamıyorum taslaklardaki yazılarımı kullanıyorum -cepten yiyorum yani bir süredir. Haftasonu bir deneyeceğim şansımı :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...