Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Ekim 2014 Perşembe

Maybelline Affitone Pudra (Rose Beige-17 )

Özellikle yağlı ve karma cilde sahip olan kişilerin makyajda olmazsa olmazıdır pudralar. Benim son zamanlardaki tercihimse; Maybelline Affitone Pudra.



Hafif kapatıcılığa sahip pudra, makyaj sonrası doğal bir görünüm veriyor. Parlamayı önlemesi için özellikte T bölgeme yoğun uyguluyorum, gün içerisinde de 1 kere tazeliyorum.



Tatil sonrası kullandığımda, kuruyan cildim üzerinde hiç de hoş durmadı. Bu da demektir ki, kuru ciltlerin çok memnun kalmayacağı bir ürün.

İçeriğini aşağıdaki fotoğrafta gösteriyorum.


Ambalajını gayet sağlam buldum. Birkaç defa düşürmeme rağmen gördüğünüz gibi sapasağlam. Uygun fiyatlı, hafif bir ürün kullanmak isteyenlere öneririm.

1 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...