Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Ekim 2014 Pazar

Hafta Sonu Keyfi: Kayıp Kız

Özellikle de Pazar günleri ve soğuk Ankara'da hafta sonu keyfi en güzel; sinemada yaşanıyor. Hele bir de bizim gibi çocuk sahibiyseniz, filmi sinemada izlemek, ayrı bir lüks ve keyif oluyor.

Geçtiğimiz hafta, Gökçe'yi ananeye bırakarak kaçamak yaptık. Aklımıza ilk gelense sinema oldu tabii. Tercihimiz olan filmse henüz vizyona giren "Kayıp Kız" dı.

Kayıp Kız


Evliliklerinin 5. yıldönümünde eve döndüğünde karısını bulamayan ve salonda boğuşma ile kan izlerine rastlayan Nick, hemen polisi arıyor ve karısına ne olduğunu araştırmaya başlıyor.Ardından psikolojik gerilimin doruğunda film, resmen akıyor ve sizi de içine alarak heyecanlı bir maceraya itiyor.

3 ayrı bölüme ayırabileceğiniz film, her bölümüyle, her anıyla sizi kendine çekiyor ve sadece ona odaklanıyorsunuz. Öyle ki, filmi izlerken aklınızdan başka birşeyin geçmesi gerçekten imkansız. Birşeyi kaçırmamak, sonrasını merak etmek, olay/konu hakkında fikir yürütmek film sırasında yapacağınız şeyler.

Başarılı yönetmen, David Fincher'in, izlediğim 4. filmi bu. Kendisi ve diğer filmlerini kıyasladığımda biraz daha alt sıralarda fakat, son yıllarda öyle çok aman aman filmler olmadığını da gözönünde bulundurursak, filmin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim.

Oyunculuklara gelecek olursam; kayıp kızımız Amy( Rosemund Pike), çok çok çok başarılı bir oyunculuk sergilemiş. Gözünüzü alamayacak, hem oyununa hem de oyunculuğuna hayran kalacaksınız.

İyi ki uzun bir aradan sonra, sinemaya doğru bir seçimle dönüş yapmışım :) Genel anlamda çok başarılı bulduğum bir film izledim. Vizyondayken mutlaka izleyin...

Not: Görsel, internetten alıntıdır.


5 yorum:

  1. Kitabini okumustum, hatta post bile yapmistim hakkinda ve sonu haric begenmistim, kitaptaki sonu cok sacmaydi, filmde belki baska yapmislardir, bende merak ettim filme mutlaka bakacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okumadım ama filmin sonu da saçma. Demek ki, hem kitabın hem de filmin sonu aynı :)
      Olsun, izle yine de istersen ;)

      Sil
  2. ödülün var :)

    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulu-furyasnda-bende-varm.html

    YanıtlaSil
  3. bir kaç blogda daha bununla ilgili yorum okumuştum ve merak ettim açıkçası.ilk fırsatta izleyeceğim.ve bundan sonraki yazını da çok beğendiğimi söylemeliyim.instargamdaki ilk süprize katılmayıda çok isterim ah bi iyileşeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizyondaylen kaçırma ablacım :) Sen hele bi iyileş, en güzel fotolardan birini senden bekliyorum ;)
      Sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...