Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Ekim 2014 Perşembe

Elite Kaş Şekillendirici & Elite Likit Concealer

Bugün, beğendiğim ve beğenmediğim 2 ürünü bir arada yorumlayacağım. İlk önce beğendiğim üründen başlayayım.



Elite Kaş Şekillendirici (No- 202):

Benim gibi seyrek ve/veya dağınık kaşlara sahipseniz, onları dolgun göstermek için mutlaka kaş kalemi/farı kullanıyorsunuzdur. Ben de uzunca bir süre kaşlarım için kalem kullanmıştım. Ardından, evde bulunan koyu renkli bir göz farı hayli işimi gördü. Son olarak da, Elite'in, kaşlara özel bu ürününü kullanıyorum.



Bu ürün, biri koyu biri açık olmak üzere 2 renkten oluşuyor. Renklerin her ikisi de doğal görünüm katıyor. Ben, kaşlarımın rengine uygun olan koyu rengi kullanıyorum. Ne makyajımda ne de yüzümde sırıtmıyor.



Tek sürüşte rengini vermiyor, birkaç kez uygulama istiyor. Fakat, gün içerisinde kaş makyajım kesinlikle bozulmuyor,rengi solmuyor ve dağılmıyor.



Ambalajı içerisinde bir tarafı taramak için rimel fırçası şeklinde, bir tarafı da kaşlarınızı boyamak için nispeten sert yapılı plastik bir fırçası var. Başka bir fırça kullanabilirsiniz, ben yukarıdaki fotoğraflarda kendi fırçasını kullandım.


Markanın bu 2'li şekillendirici 4 farklı renkte satışa sunulmuş. Mutlaka kaşlarınıza uygun olan rengi bulursunuz. Elbette, çok daha iyi ve kaliteli markalarda kaş ürünleri var ama bunu da gözardı etmeyin derim.

Elite Likit Concealer (No- 211):

Aslında bu ürünü hiç yazmayacaktım ama bir yerde rastlayıp merak edenler olacaktır diye 2 satır yazayım geçeyim dedim. Markanın bence en kötü ürünlerinden biri bu concealer. 

Likit concealer, fakat kıvamı o kadar koyu ki, neredeyse kurumaya yüz tutmuş gibi. Çizgilere doluyor ve kapatıcılığı iyi değil.



Kullanım amacının dışında, göz farı bazı olarak kullandım birkaç defa. O konuda eh, fena değildi diyelim. En azından, açık rengi itibariyle koyu renge sahip göz kapaklarımı aydınlattı. Merak etmeyin, denemeyin.

* Etkinlik hediyeleridir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...