Bak Bakalım Blogumda Var mı?

14 Ekim 2014 Salı

Biodent Basic Diş Macunu

Son günlerde daha önce adını duymadığım bir markaya ait bir diş macunu deniyorum. Sanıyorum artık gönül rahatlığıyla yazabilirim.

bio dent, diş macunu, biodent

Almanya'da üretilen ve Bioorganik tarafından Türkiye'de distribütörlüğü yapılan "Natrue" sertifikalı markanın diş macunuyla tanışmak benim için büyük keyif oldu. Florür, floroid, yapay tatlandırıcı, sorbitol, aspartam ve sentetik koruyucu madde içermeyen bu diş macununu, son günlerde beğenerek kullanıyorum.

bio dent, diş macunu, biodent

Ürün içerisinde bulunan zeytin yaprağı özü ve yeşil yapraklı stevia karışımından olsa gerek, macun koyu yeşil renginde. Yoğun nane ve mentol kokusundan hoşlanmayan biri olarak, bu macun içerisindeki hafif nane kokusunu, ağızda yoğun ve keskin bir tat bırakmaması nedeniyle çok sevdim. Diş macunlarının ağızda bıraktığı o çamur hissi veren yoğun kıvam bunda yok. Uygulama sonrası dişleri ciddi anlamda temizliyor ve etkisini uzun süre hissedebiliyorsunuz.

75 ml. lik tüplerde satışa sunulan bu ürün, kendi sitesinde 18,00 TL'ye satışa sunulmuş.Doğal ürünler ve doğal diş macunu severler bu üründen memnun kalacaklardır.

Bu arada, sitesini incelediğimde markanın ürün yelpazesinin bayağı geniş olduğunu gördüm. Organik içerikli saç boyaları, cilt bakım ürünleri, sabun ve şampuanlar, vücut losyonlarının yanısıra ev temizliğinde kullanmamız için çamaşır ve bulaşık deterjanları da bulunuyor.

Siteyi incelediğim sırada gözüme çarpan diğer önemli şey de markanın yaptığı "YORUM YAP, KAZAN" kampanyası oldu. Sosyal medya hesaplarımızda ya da sitenin ürün yorumları kısmına, ürün ve kullanım deneyimlerimizi paylaşmamız halinde, siteden yapacağımız alışverişimizde kullanabileceğimiz %15'lik indirim kuponuna sahip oluyoruz. 31 Ekim'e kadar geçerli olacak bu kampanya sayesinde belki çok beğenerek kullandığımız belki de denemek isteyeceğimiz ürünlere indirimli sahip olabileceğiz. Tanışmak ve yeni ürünler denemek için iyi bir fırsat olacağını düşünüyorum.

Ürünü, ayrıca Lila Kutu'dan inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Siz bu marka ürünlerinizden denediniz mi, neler düşünüyorsunuz?

*Etkinlik hediyesidir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...