Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Ekim 2014 Salı

#benimiçinmavi Instagram Çekilişimiz Başladı!

Sizlerle birlikte 4 yılı doldurmamıza çok az kaldı. "Hayata Dair Ne Varsa" sloganımdan yola çıkarak gördüğüm, yaşadığım, denediğim, sevdiğim, sevmediğim birçok şeyi sizlerle paylaştım. Birçok iyi arkadaş edindim, sizlerden birçok şey öğrendim, hele hele yazmanın keyfi benim için bambaşka...

Yanımda olduğunuz ve destek verdiğiniz için hepinize çok teşekkür ediyorum :)

Bu özel güne yaklaşıyorken, blogumda ve diğer sosyal medya hesaplarımda size özel ufak-tefek sürprizler hazırlamaktayım. Ve bu güzel sürprizler için kocaman bir teşekkür de beni yalnız bırakmayan sponsor olan firmalara olsun :)

Blogumda da bir sürprizim olacak tabii, ama ilk kutlamamız Instagram hesabımda bugün itibariyle başladı. İlk sponsorumuz ise; birbirinden güzel kırtasiye ürünleri, ofis ve bloknotlar, lisanslı kırtasiye ürünleri, çocuk gelişimini destekleyici ürün grubu, turistik yayın ve hediyelik ürün gruplarından oluşan geniş ürün yelpazesine sahip;  Keskin Color.

4 hafta boyunca instagramda devam edecek olan yarışmamız çok eğlenceli. Adımdan yola çıkarak başlatacağımız yarışmamızda istediğimiz; size göre (renk olarak) mavinin ne olduğu :)

Bunun için yapmanız gerekenler çok basit:

1- Keskin Color'un instagram ve facebook hesaplarını takip edin,

2- Benim instagram hesabımı takip edin,

3- "Benim için mavi ....." cümlesini tamamlayın, maviyi tanımladığınız bir fotoğrafı @keskin_color  ve @sihirlimavi etiketlerini ve #benimiçinmavi hasthagini de kullanarak instagram hesabınızda yayınlayın.

Hepsi bu kadar. Şartları eksiksiz yerine getirerek yayınladığınız fotoğraflarınızı, Keskin Color ekibinden oluşan özel jüri seçecek. 4 hafta sürecek olan bu fotoğraf yarışmamızda, her hafta 1 kazanan belirlenecek ve 4. haftanın sonunda 4 kazanan, jüri tarafından belirlenerek hem benim hem de Keskin Color'un hesabında duyurulacak.

Kazananları bekleyen sürpriz ise işte bu harika defter seti!





Katılım sadece instagram üzerinden yapılacak, dolayısıyla bu yazıya ve facebook-twitter hesaplarımdan katılım yapmanıza gerek yok.

Kağıdın keyifle buluştuğu yer olan Keskin Color'un hesaplarını takibe almayı unutmayın, hepinize bol şans...

facebook.com/keskincolor 
twitter.com/keskin_color 
http://instagram.com/keskin_color