Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Eylül 2014 Çarşamba

Watsons Superdrug Kuru Şampuan (Dry Shampoo)

Son dönemlerde bir kuru şampuan modası almış başını gidiyor. Ben de ilk defa denediğim bu ürün hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım sizlerle.

Kuru şampuan, watsons, dry shampoo


Watsons'ın drugstore ürünleri içerisinde yer alan bu şampuan, diğer kuru şampuanlar gibi saçlarımıza acil durum önerisi olarak sunulmuş. Özellikle saç dipleri ve saçları çabuk yağlanan kişiler için bir nevi kurtarıcı diyelim.

2 yıkama arasında saçları kötü görüntüden biraz olsun kurtararak, fazla yağı alması ürünün en önemli özelliği.

Kullanımı da çok kolay: Saçlarınıza püskürttüğünüz şampuanı, masaj yaparak saçlarınıza yediriyor, ardından şekil veriyorsunuz, hepsi bu. Güzel olansa, işe yarıyor. Doğru uygulandığında saçlardaki yağlı görüntüyü yok ederek biraz hacim kazandırıyor.



Bendeki, 50 ml.lik küçük ve sevimli ambalajında. Bu şampuanın sarışın ve kumrallara özel 2 farklı çeşidi daha var. Dilerseniz saç renginize özel 150 ml'lik daha büyük boyunu alabilirsiniz.

Sizin kullandığınız bir kuru şampuan var mı? Neler düşünüyorsunuz?

* Çekiliş hediyesidir.

4 yorum:

  1. Elimde benri var,bitince buna bir bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka markaları denemedim ama ben bundan memnun kaldım Senacım :)

      Sil
  2. ben gratisin in bir ürününü denedin. Ama çok memnun kalmadım. Zor zamanlarda kurtarıcı olabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Senemcim, zor anlarda kurtarıcı diyebiliriz kesinlikle. Gratis'inki Benri sanırım, denemedim hiç

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...