Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Eylül 2014 Perşembe

SENSODYNE HAYATIMA SAĞLIK VE ÖZGÜRLÜK GETİRDİ!

İş yerinde, yolda, arkadaşlarımla buluştuğumda ya da evde.

Nerede kiminle olduğum hiç fark etmez canım her an bir şeyler atıştırmak isteyebilir. Hele hele yaz gelince buz gibi meyveler, içecekler beni son derece cezbeder. Güneşin altında buz gibi koca bir bardak soğuk su içmeye kim hayır diyebilir? Ya da güneş tam tepedeyken en sevdiğim dondurmayı yemekten beni ne alıkoyabilir? Hiçbir şey alıkoyamaz diyorsanız baya yanılıyorsunuz. Diş hassasiyeti sizi tüm bu saydıklarımdan bir anda alıkoyabilir. Bana yaptığı gibi...

Bir bardak soğuk su içmek bile dişlerimi sızlatıp benim için işkenceye dönüşünce soluğu diş doktorumda aldım. Doktorum bana diş minesinin altında bulunan dişin yumuşak kısmının (dentin), normalde olması gerekenden daha fazla yüzeye yakın hale gelmiş olduğunu söyledi. Yani diş yüzeyim belli oranda aşınmış. 

Buna diş gıcırdatmak, dişi çok sert fırçalamak ve bir takım diş eti hastalıkları sebep olabiliyormuş. Hemen ''şimdi ne yapacağız?'' diye sordum. Neyse ki büyük operasyonlara gerek yokmuş. Doğru diş macununu kullanarak bu problemi büyük oranda azaltabilir hatta bundan kurtulabilirmişim.  

Diş hekimim bana bu konuda, Sensodyne markasını kullanmamın dişlerimde rahatlama sağlamaya, dış yüzeydeki tam olarak çürük olarak adlandırılamayan ama görüntü kirliliği yaratan lekelerin giderilmesine ve yenilerinin oluşmasının engellenmesine yardımcı olacağını söyledi. Aynı zamanda o lekelerin zamanla çürüğe dönüşme olasılığı varmış, Sensodyne bu çürüklerle savaşıp diş eti sağlığını korumaya da yardımcı olan bir diş macunuymuş. 

Aşındırıcı özelliği yüksek olan diğer diş macunları ile dişlerimi fırçalamanın hassas bölgelere çok zarar verebileceğini de ekledi. Zaten bu aşamada hekimimin önerdiği diş macunundan başkasını asla kullanmazdım.

Ben dişlerimi beyazlatayım diye bin bir çeşit diş macunu kullanırken meğer dişlerimin dış yüzeyini silip süpürmüşüm. Sensodyne True White, bir çok günlük diş macununa göre on kat daha az aşındırıcıymış. Dişlerin kendi gerçek beyazlığına kavuşmasına yardımcı oluyormuş. Benim gibi bembeyaz dişleri olsun isteyenlerin diş sağlığı için bu çok güzel bir haber. 

Benim için önemli olan bir diğer nokta ise; kullandığım diş macununun nefesimi rahatlatmasıdır. Çünkü günde dokuz saat çalışıyorum ve gün içinde bir çok kişiyle iletişim kurmak zorunda kalıyorum. Dolayısıyla nefesimin ferah olması benim için çok önemli.

On tane diş macunu kullanmaktansa, tek bir diş macunuyla bütün diş eti problemlerime ve en önemlisi de diş hassasiyetine son vermeye kararlıydım. 

Gelelim sonuçlara.

Beş aydır Sensodyne kullanıyorum ve hem bana göre hem de diş hekimime göre diş hassasiyetimde büyük oranda azalma var. Öyle ki eskiden soğuk su içemeyen ben, şimdi buzlu suları bana mısın demeden lıkır lıkır içmeye, ağzıma sürmeye korktuğum buz gibi dondurmaları acı çekmeden zevkle bitirmeye, kabuğunu soyup keserek yediğim güzelim meyveleri istediğim gibi ısırarak yemeye başladım. 

Şunu net olarak söyleyebilirim ki Sensodyne hayatıma tam anlamıyla sağlık ve özgürlük getirdi. Siz de Sensodyne diş macunlarından size uygun olanı keşfetmek istiyorsanız aşağıda gördüğünüz linke tıklamanız yeterli. https://www.facebook.com/SensodyneTR 

Şimdi bembeyaz, diş hassasiyeti olmayan ve gerçek beyazlığına kavuşan dişlerimle etrafa mutlulukla gülümsüyorum. İstediğim her şeyi yiyip, içebiliyorum.. 

Teşekkürler Sensodyne True White.. 

#gerçekgülüş

İçerik: www.sargitaderki.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.

2 yorum:

  1. Sensodyne markasi hassas dislerin varsa birebir, bende uzun zaman kullanmistim, dislerim normale dönünce ama normal ürünler kullanmaya basladim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Özellikle eşimin sorunu diş ve diş eti hassasiyeti. Sensodyne kullandığından beri hassasiyet yok denecek kadar az. Sevgiler canım :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...