Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Eylül 2014 Perşembe

Oriflame Tender Care Balm with Cherry

Çevremde ulaşabileceğim bir Oriflame temsilcisi bulunmasa da ara ara bazı ürünlerini deneme fırsatım oluyor Oriflame markasının. Bugün tanıtacağım ürünü ise; çok amaçlı koruyucu balmı.


Herşeyden önce bu minik ve çok şirin olan ambalajını çok sevmeme rağmen, ürün kapağını açınca kafamda hemen şu soru oluştu? "Ben bu ürünü nasıl kullanacağım?"


Bu minik, ama derin olan kabın içerisinden ürünü almak müthiş zor. Parmağınızı daldırmanız gerekiyor, fakat bu sefer de maalesef hijyenik olmuyor. Paket içerisine kullanmak için bir spatula falan konsaymış diye düşünüyor insan. Yani, ürünü alıyorsunuz, kullanım kolaylığı yaratmak size kalıyor :(

Bu dezavantajının dışında, vazelin kıvamında olan ve uygulama sırasında hemencecik erimeye başlayan bu balm, yapı olarak çok başarılı. Uyguladığınız bölgeye gayet iyi bakım yapıyor ve iyi nemlendirme sağlıyor. İçerisinde doğal balmumu varmış.

"Koruyucu" görevi üstlendiği için çok amaçlı. Bir süre dudaklarımda kullandıktan sonra, yukarıda belirttiğim dezavantajından dolayı diz ve dirseklerime uygulamaya başladım. Çok sevdim.

Ayrıca, kiraz kokusu gerçekten nefis. Serinin, vanilyalı, hindistan cevizli, çikolatalı ve karamelli olanları da varmış, fakat benim bu marka ürünlerine ulaşmam çok zaman alıyor.

Kısaca ambalajından değil ama üründen çok memnun kaldığım için alınabilecek ürünlerden.

4 yorum:

  1. Oriflame in işlevsel olarak en sevdiğim ürünü =) Ben pamuklu çubuktan yardım alıyorum kullanırken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedacım, ben spatula kullandım, bir de diz-dirsek bölgelerine uyguladım. Gerçekten çok başarılı :)

      Sil
  2. Ya içine bir spatula koymak bu kadar zor olmamalı.. Ürün öylece duruyor kenarda yazık ziyan oldu benimki... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin ortak sorunu ne yazık ki :( Ziyan etme yahu, üretiyoruz çare bir şekilde ;)
      Sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...