Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Eylül 2014 Cuma

Nivea Pure Effect Arındırıcı Temizleme Maskesi

Cilt bakımımda maske kullanmayı çok sevdiğimi hepiniz biliyorsunuz artık. Özellikle de Nivea'nın 2 kullanımlık bu maskelerine bayılıyorum. Cildime uygun olan maskelerini indirimdeyken stokladığım da oluyor.



Nivea'nın bu maskesi karma, yağlı ve yağlanmaya meyilli ciltler için. İçerisinde beyaz kil ve manolya özü bulunuyor. Cildi pürüzsüzleştirmeye ve matlaştırmaya yarayan bu maske, mint yeşili rengi ve hoş kokusuyla beni benden alıyor.


2 kullanımlık olduğu belirtilen her üründe olduğu gibi, ben bu maskeyi de 4 kez kullandım. Özellikle  açılan gözeneklerimi iyice temizlemesi için duş sonrası cildime uyguladım ve yaklaşık 15 dk. sonra bol suyla duruladım. Maske, beklettiğim süre boyunca ciltte kurumuyor. Kilin etkisi olsa gerek, temizlemesi biraz zahmetli. Sonrasında ise yumuşacık ve iyice arınmış cilde kavuşuyorsunuz.



İçeriğe dikkat edenler için kötü haber; ne yazık ki methylparaben bulunuyor. İndirim zamanı kozmetik marketlerde 3,50 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Siz maskeler ve bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz?

2 yorum:

  1. seneler önce ilk niveanin ürünleriyle baslamistim bu tür maskelere galiba :) Bende almanyada satilan bir markayi cok begenerek kullaniyorum, hic simdiye kadar icerigine bakmamistim bir bakayim en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyorum yazılarını canım, Almanya ziyaretimde tavsiye ettiğin her ürünü alıcam :)
      Sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...