Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Eylül 2014 Pazartesi

#Cananilesummerparty- 5. Bölüm

Ani gelişen bir kararla yaklaşık 4 günlük aile büyüklerini ziyaretin ardından herkese merhaba, herkese mutlu haftalar.

Sevgili Canan'ın, yapmış olduğu etkinliğe sponsor olarak destek veren firma ve ürünlerini tanımaya devam...


Başak Organik ürünlerini seviyorum. Daha önce de ürünlerinden denemişliğim var, blogda sizlerle paylaşırım.


Egos Jöle'nin saç bakım ürünleri yorumlarımla blogda olacaklar, teşekkürler...


Zeyland'ın bu çok şirin gömleği miniğime çok yakışacak, teşekkürler...

Plus Kanvas'ın o çoook sevdiğim mekanın duvarımı süslemesine olanak verdiği için çok teşekkürler...


EvimHayatım, tam da ismine yakışır hediyeleriyle evlerimize yeni renkler kattı.


Rüya Atölyesinin, bu el emeği göz nuru harika kapı süsü çekilişle benim oldu, şimdi kapımı ve evimi şenlendiriyor, teşekkürler...


Bonvagon.com'un bu harika çantası her dışarı çıktığımda müthiş işime yarıyor, çok kullanışlı...



Uğur Soğutma'nın tanıtım ürünleri için teşekkürler...


Galata Bags'in gönderdiği bozuk para çantası çok başarılı. Çantanın içi de dış kısmı gibi özenli ve kaliteli kumaşla kaplı, teşekkürler...


Otacı numuneleri için teşekkürler...


Hobizu, çok sevdiğim bir marka. Daha önce Zuhal Hanım'dan Gökçe için bebek satın almıştım, hem alışveriş sırasında ilgisini, hem de oyuncak elime geçtiğinde, işine gösterdiği özeni gördüğümde çok mutlu olmuştum, etkinlikte bize destek olduğu için çok teşekkürler...


Melis Kaptanoğlu'nun hazırladığı bu harika kıyafet için teşekkürler...


Kliksa'ya, bu enerji verecek ciciler için teşekkürler...


Gümüş Tutkusu'na bu şık bileklik için teşekkürler...


Bu şık kolye için de Köjen Bujiteri'ye çok teşekkürler...


Butik Incık Cıncık, sanıyorum benim blogum için hazırlamış bu kolyeyi, teşekkürler...


BulAlGiy.com'a plaj elbisesi olarak kullandığım bu elbise için teşekkürler...


Çimen Kozmetik'ten gelen lavanta kokulu koku kesesi banyomu süslüyor...


Perdesil'den gelen bu temizlik ürününü en kısa zamanda deneyeceğim, teşekkürler...


HediyeFabrikası'na bu şirin mutfak ürünleri için teşekkürler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...