Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Eylül 2014 Pazartesi

Argan Kiling Face&Body Peeling&Kil Maskesi

Mutlu haftalar...

Bugünkü yorumlarım; Argan markasına ait olacak...


Bildiğiniz gibi Argan Naturel Kozmetik, doğal kozmetik üretimi yapan bir firma. Dolayısıyla, içerisinde kimyasal barındırmayan, buna rağmen ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmeyen, özü-sözü bir markalardan. Denediğim ilk ve tek ürünü; bu çok amaçlı peeling maske.



Kırmızı kil ve çeşitli yağlardan oluşan bu ürün, çok amaçlı. Yüzünüze ve vücudunuza uygulayabildiğiniz gibi, hem peeling hem de maske olarak kullanabiliyorsunuz.

Ben, gramaj olarak az bulduğum(40 ml.) ürünü kıyamadığım için, sadece yüzümde ve birkaç kez de ellerimde peeling şeklinde kullandım.Özellikle duş sonrası uyguladığım bu ürün; beyaz gül ve ıtır yağları sayesinde çok naif bir kokuya sahip. İçerisinde bulunan kırmızı kil sayesinde kızıl-kahve tonlarında ve yumuşak kıvamda.


Tercihen maden suyuyla kıvamını ayarlayabiliyorsunuz, fakat ben içerisinde zaten termal su bulunması nedeniyle buna gerek duymadım. Yüzümde yaklaşık 15 dk. beklettikten sonra cildimi ılık suyla duruladım. Sonuç; kaymak gibi, pürüzsüz görünen ve yumuşacık bir cilt.



Ürün içeriği şu şekilde:



Bence ürünün tek dezavantajı; gramajının az olması. Resmen bitmemesi için her bakımımda cimrice davrandım.

Markanın, her cilt tipine uygun, onlarca çeşit ürünü var. Temiz içerikli ürünleri tercih edenler, farklı ürün deneyimlemek isteyenler ve cildine önem verenler bu ürünlerden mutlaka denemeli.





6 yorum:

  1. bilginiz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir maskeye benziyor fiyatı ne kadar canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40-50 civarında olması lazım. Ama dönem dönem kampanyalar yapılıyor, Argan'ın sitesine takipte kalmanı öneririm ;)

      Sil
  3. Güzel bir ürün olsa gerek. Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...