Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Eylül 2014 Pazar

Andrea Foot Spa- Serinletici Ayak Jeli (Nane ve Salatalık Özlü)


Herkese mutlu haftasonları...

Gratis'ten satın aldığım ve birkaç hafta önce kullandığım ayak jeli hakkında yazıyorum bugün.


Özellikle de topuklu ayakkabılar üzerinde ve/veya koşturmaca dolu geçen bir günün  ardından kullanacağınız bu jel,  ayaklarınız için harika bir ürün. İçerisinde bulunan nane özleri ayaklarınızı rahatlatırken, salatalık özü ile de ayaklarınızı tazeliyor, nemlendiriyor ve pürüzleri gidermeye yardımcı oluyor.

Jeli, ayaklarıma masaj yaparak uygulayıp 10 dk. kadar beklettim. Bu süre zarfında ciddi anlamda ayaklarımda bir rahatlama ve yumuşaklık hissettim. Sonrasında, ayaklarımı jelden temizlediğimde nemlendirme özelliğini de farkettirdi.

Ürünün, tek kötü yanı; içerisinde ayrıca 2 farklı çeşit paraben içeriyor olması. Bir ayak bakım ürününde bile paraben bulunması beni şaşırtıyor. Ne gerek vardı, diye düşünmeden edemedim açıkçası.


Sadece Gratislerde bulunan ve tek kullanımlık paketlerde satılan bu bakım ürününü 3,50 TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz.




6 yorum:

  1. Foot Facroty'nin ayak bakım ürünlerini kullanıyorum ben ama bunu da deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'in, belirttiğin diğer markasını kullanmadım ama bu jel, işe yarıyor. Sevgiler :))

      Sil
  2. Denemek isteyeceğim bir ürün. Teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, deneyim sonucu fikrini merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Ayy keske bende alsaydim dun aksam dugunden sonra ayaklarım icin ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ne kadar işe yarıyor bir bilsen. Hemen Gratis'ten alıp stok yapmalısın ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...