Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Ağustos 2014 Pazartesi

Harangvölgyi - Hydro Care Cleanser

Hepinize mutlu haftalar...

Çok sevdiğim bir huyum var; saat ne kadar ilerlemiş olursa olsun, cildimi temizlemeden asla günü bitirmiyorum. Özellikle yüz bakımı konusunda müthiş titizim.

Yaklaşık 2 aydır cilt temizliğinde kullandığım ürün; Harangvölgyi'nin çok sevdiğim bu temizleyicisi oldu.


Herşeyden önce bitki özlerinden oluşan ve parabensiz içeriğiyle markaya ilgi duymamı sağladı bu ürün. Ürün; Kolajen, hyalüronik asit, buğday çimi- zeytin ağacı- shea- ayçiçek ve kanola yağları ile çeşitli vitaminlerle desteklenmiş.


Çok hafif bir yapıya sahip olan bu ürünü günde 2 kez kullanıyorum. Pompalı ambalajı sayesinde istediğim miktarda ürün alabiliyorum. Süt beyaz renge sahip ve kokusuz olan temizleyici, kullandığım andan itibaren cildimi temizliyor ve inanılmaz derecede yumuşatıyor.

Kullanım öncesi şişeyi çalkalıyorum, cildimi temizledikten sonra da suyla duruluyorum. Ardından diğer bakım ürünlerini kullanıyorum.


"Ev ortamında profesyonel cilt bakımı" sağladığını iddia eden markaya kesinlikle hak veriyorum. Gerçekten de uygulama sonrasında cildimde temizlik, rahatlık ve ferahlık hislerini farkettiren, cildimi yumuşacık yapan, yoğun miktarda Hyalüronik asit ve kolajen içeren ürün, aynı zamanda cildimi de sıkılaştırmaya yardımcı.

Ürün fiyatı 110,00 TL Ancak, fiyatını kesinlikle hakediyor.

Siz, bu markaya ait herhangi bir ürün kullandınız mı?

*Etkinlik ürünüdür.




2 yorum:

  1. Serumunu kullanıyorum ama tatil dönemleri nedeniyle boşluk oldu arada yazamadım bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serum numunesini kullanmıştım ben de. Ancak, bu tarz ürünlerde küçük paketler bilgi sahibi olmaya yetmiyor. Yorumlarını merakla bekliyorum :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...