Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Ağustos 2014 Çarşamba

#Cananilesummerparty- 1. Bölüm

Geçtiğimiz hafta sevgili Canan Zerkinli'nin düzenlediği #Cananilesummerparty etkinliğindeydim. Öncelikle belirtmem gerekiyor ki, Canan gerçekten çok çok çok iyi hazırlanmış, müthiş derecede emek vermiş ve etkinliğin keyifli geçmesi için elinden gelenin en iyisini yapmıştı. Hazırlıkları sırasında yaptığımız görüşmelerde, heyecan, mutluluk ve stres dolu anlarına çok şahit oldum. Relax olması konusunda çok telkinde bulundum ama nafile tabii :)

Daha önce ben de etkinlik yapmıştım ve işin zorluğunu çok iyi biliyorum. O stres, o koşturmaca, o hazırlıklar-aksilikler, o mutluluklar... Tarif edilemez gerçekten. Kendisini tebrik ediyorum ve bir kere de buradan teşekkür etmek istiyorum.

Mekanımız; Gazi Mahallesi'nde bulunan Çakıl Cafe idi. İşletmenin, sayfasına girdiğinizde siz de göreceksiniz ki, mekan her daim çok güzel. Yaz- kış çeşitli konseptlerde, çeşitlı organizasyonlarınızı gerçekleştirebileceğiniz kaliteli bir mekan.



Canan, etkinlik saatine kadar hazırlık yapmaya devam etti. Hediyelerimizi görünce süreli bir şok yaşadım desem hiç de yanlış olmaz.


Sadece hediyelerle değil; önde gelen firmalardan lansman yapmak üzere etkinliğe katılan firma yetkilileri de bizleri yalnız bırakmadılar ve ürün/firma bilgisi vererek bizleri bilgilendirdiler. İlk olarak Soya Silk marka yetkilisi Tahir Bey etkinliğimize katıldı. Soya bitkisinden elde edilen kumaş cinsi ve soya silk kumaşından üretilen ürünler hakkında tanıtım yaptı. Marka ve ürün hakkında ayrıca yayın yapıcam.

Fakat, merak edip incelemek ve alışveriş yapmak isteyenlere firmanın sürprizini hemen ileteyim; benim referansımla firmadan alışveriş yaptığınızda %10 indirim kazanacaksınız.


Türkiye'nin, başarılı hobi markası olan Artebella yetkilisi Gülçin hanım, o neşeli ve enerjik yapısıyla, bizleri markanın hazır hobi setleriyle tanıştırarak herbirimize birbirinden güzel ve değerli hediyeler verdi. Bilgi verirken bile işine duyduğu sevgi ve heyecanı hissetmemek mümkün değildi. En kısa sürede kendisiyle yeniden buluşmayı ve birlikte bir workshop gerçekleştirmeyi istiyoruz.


Daha önce adını duymadığım, ancak yaklaşık 350 yıllık bir geçmişe sahip, köklü bir marka olan Dalton Kozmetik'in yetkilisi İlknur hanım, etkinlikte bizlere markası ve ürünleri hakkında detaylı bilgi verdi. En kısa sürede Ankara'da yer alan merkez ofislerini ziyaret etmeyi ve detaylı ürün incelemesi ve alışveriş yapmayı düşünüyorum.




Dore Türkiye markası yetkilileri Nihal ve Gül hanımlar, bizleri o gün yalnız bırakmayarak, markaları ve ürünleri hakkında bilgi verdiler. Hediyelerini de kendi elleriyle dağıttılar. Katalogla satış yapan firmanın, ürünlerini seviyorum. Özellikle el kremini ve burada yazısını da yayınladığım ayak kremini kataloglarında hala görüyor olmak, beni mutlu etti. Sadece kozmetik değil; ev ihtiyaçlarınızı ve temizlik malzemelerinizi de karşılayabileceğiniz markanın ürünlerini incelemek ve 8 Eylül'e kadar geçerli katalogdan alışveriş yapmak için burayı tıklayabilirsiniz.



Blogger dostı Bebak, bu defa ürünlerini marka yetkilisi sevgili Naciye hanım aracılığıyla bizlere ulaştırdı. Hediyelerin sunumu o kadar güzeldi ki, bir süre açmaya kıyamadım. Denemediğim birkaç ürünün testerini görmek de beni ayrıca mutlu etti.


İstanbul'dan etkinlik için gelen Welcome Baby yetkilileri  Gökçe ve Bihter hanımlar, bizlere adları gibi kuruluşları da henüz bebek olan firmaları hakkında bilgilendirdiler. Çok fazla marka ve ürünün yer aldığı siteyi incelemenizi öneririm. Anne-bebek ihtiyaçlarının hemen tümünü karşılayabilen kapsamlı bir satış sitesi. Üstelik, siteye kayıt olduğunuzda hemen indirim hakkı kazanıyorsunuz.




Ürünlerini severek tükettiğimiz Namet, Ankara Bölge Müdürü Ediz Bey aracılığıyla bizleri taze ve temiz içerikli ürünleriyle buluşturdu. Kalitesi tartışılmaz markanın lezzetli ürünleri bu kez, firma aracılığıyla bir kez daha sofralarımızda olacak.


Pazaresintisi.com, daha önce hiç duymadığım bir satış platformu. Firma yetkilisi Gökhan Bey, Ankara merkezli olan ve yöresel ürün satışı gerçekleştiren bu sitenin çıkış noktasının; kadınların, ekonomiye katkılarının sağlanması amacıyla bireysel üretimlerinin pazarlanması olduğunu bildirdi. Kadınların, evlerinde yaptıkları yöresel ürünleri tüketiciye sunduklarını, bu sistem başarılı olunca kadınların biraraya gelerek 2 adet kooperatif kurulduğu bilgisini verdi. Site, şimdilerde, yöresel üreticilerin de ürünlerine yer vererek ürün çeşitliliğini artırmış durumda. Siz de, yöresel ürünleri denemek ya da özlediğiniz tatlarla yeniden buluşmayı isteyenlerdenseniz, satış sitesini mutlaka incelemenizi öneririm.


Ve bu güzel günde, birbirinden güzel anlarımızı yakalayan ve paylaşmayı unuttuğumuz güzel görüntülerle buluşturan Benimmasalım.com ekibi. Düğün, doğum ve bebek fotoğrafçılığı konusunda uzman ekip Seyit bey ve Burcu hanım, etkinlik boyunca kendileri ve yaptıkları iş hakkında detaylı bilgi verdi ve sıcakkanlı, eğlenceli halleriyle etkinliğimize renk kattılar. Firma hakkında şu yazımda, sizleri de bilgilendirmiştim. Güzel anlarınızı ölümsüzleştirmek istiyorsanız, mutlaka bu ikiliyle tanışmanızı öneririm. Her daim pozitif olan bir ekiple eğlenceli çekimler yapmayı kim istemez ki?



Günün selfiesi, sevgili Sibel'den :)


Bu etkinlik yazısı arkası yarın gibi, uzun sürecek. Fakat, gerçekten çok eğlendiğimiz, bol hediyeli, bol çekilişli, kalabalık bir blogger etkinliği de ancak böyle anlatılabilir. Devamı geliyor...

2 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...