Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Temmuz 2014 Pazartesi

Taze Bittiler- 45

Herkese iyi haftalar.

Bugün, benim ve blogumun vazgeçilmezi olan "Taze Bittiler" serisine yeni bir yazı daha ekleyerek haftaya başlamak istiyorum. Bu arada, neden bu seriye başladığımı anlattığım yazımı merak edenler için sizi buraya alayım. 4 yıldan beri bu fikrim hiç değişmedi.

Gelelim, geçtiğimiz Haziran ayında neler bitirdiğime:


1- Esthederm Institude Eau Cellulaire Spray: Sevgili Neslihan'ın etkinliğinde hediye edilen set içerisinde yer alan derinlemesine temizleyici ve bakım kremi ile birlikte verilen bir üründü. İçerisinde çok fazla mineral ve element bulunduran bu spreyi hem temizlenmiş cildinize ferahlık vermesi ve cildinizi nemlendirmesi-tazelemesi için; hem de makyajınızı sabitlemek için kullanabiliyorsunuz. Ben severek kullandım.

2- Palmolive Thermal Spa Duş Jeli: Tatile giderken böyle numune boyları kullanarak tüketmeyi seviyorum. Hem yeni ürünler denemiş, hem de dönerken valizime yeni şeyler sığdırabilmek için yer boşaltmış oluyorum. İçerisinde minik tanecikler barındıran peeling özellikli bir duş jeli. Peeling özellikli, hafif kokulu ve cildi germeden temizleyen bir ürün. Bir yedeğim daha var; o da yeni tatili bekliyor ;)

3- Aldo Vandini Duş Jeli: Harika bir koku, harika bir temizlik. Elimdeki diğer stoklar bittiğinde büyük boylarından alıcam. Bol çeşidi mevcut.

4- Vichy Liftactiv Kırışıklık ve Sarkma Karşıtı Bakım Kremi: Yerçekimine karşı koymak ne mümkün! 30'lu yaşlardan itibaren ince kırışıklık ve hatta sarkmalara savaş açmak için mutlaka özel bakıma başlamak gerek. Elimdeki krem numune olduğu için özellikle bu yönü hakkında yorum yapmam yanlış olur.  Özellikle karma ciltlere yönelik olan bu krem, yağlı his bırakmayan ve cilt tarafından hemen emilen yapısı ve çok hafif kokusuyla beni kendine çekti. Orjinal boyu alınabilesi bir ürün bence.

5- AVON Göz Makyajı Temizleyicisi: Çok severek kullandığım bir göz makyajı temizleyicisidir. Suya dayanıklı makyajı temizlerken biraz zorlanıyor fakat, genel anlamda hem makyajımı iyi temizliyor, hem de alerjik bir durumu yok. Bazıları, bu göz makyajının gözlerini yaktığını yazmışlardı, bense hayretler içerisindeyim. Stoğum bayağı sağlam.

6- Oriflame Pure Naturel Kırmızı Elma ve Yulaf Özlü 2'si 1 Arada Temizleyici: Sevgili Pembe Kreasyon'un çekilişinde kazandığım bir ürün. Özellikle karma ciltlerin seveceği bu temizleyici mis kokusuyla ve cildi gayet iyi temizlemesiyle benden geçer not aldı. Ayrıca temizleme sonrası cildimi yumuşacık yapmasına bayıldım. Hala Oriflame'de satışı var mıdır?

Ve sıra denediğim diğer numune ürünlerde:


Harangvölgyi Numuneleri: Markanın, Ebru&Sibel etkinliğinde hepimize denememiz için gönderdiği numuneler. Ayrıntılı yazı bu hafta geliyor. Özellikle serum ve gündüz kremine bayıldım.

Flourish Organik Şampuan: Ozonlu zeytinyağı ve bal özleriyle saç ve saç derisi problemlerine etki eden, saçı nemlendiren ve onaran bir şampuanmış. Numune ürünle işe yarayıp yaramadığını anlamam mümkün değil elbette. Fakat, iyi temizlediğini, içerisinde SLS bulunmadığını, kullanım sonrası saçlarımı yumuşacık yaptığını söyleyebilirim. Orjinal boyunu almak mı, neden olmasın?

Lavera Bio Day Cream: Temiz markanın temiz içerikli ürünü. Karanja yağı ve organik beyaz çay özleriyle zenginleştirilmiş. Detaylıca inceleyin derim.

Vichy Aqualia Thermal Night Spa: Aslında gece için kullanılabilen yoğun bakım kremi. Fakat,  maske olarak da kullanılabilir olması nedeniyle ben bu şekilde kullanmayı tercih ettim. Cildi gerçekten yumuşatıyor. Parabensiz olması da avantajlı yanlarından.

Fragonard Parfüm Mendiller: Yurtdışından almıştım. Yazını buradan okuyabilirsiniz. Ne yazık ki bittiler...

Avon Ideal Flawless Fondöten: Kapatıcılığı orta, fakat ciltle bütünleşmesi, yağsız yapısı, uygulama sonrası canlı bir cilt görünümü vermesini sevdim.

Lanomere Göğüs Ucu Kremi: Asıl amacının dışında kullandığım bir ürün. Dizkapaklarımda gereksiz bir sertleşme var bu aralar. Bu kremi sürdükten hemen sonra cildimi yumuşatıyor.

Siz hangilerini beğendiniz ya da merak ettiniz?

2 yorum:

  1. Gogus ucu kremi vazelin niyetine:)) güzelmiş cnm bende o sekilde kullanayim saol tatlım benim

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...