Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Temmuz 2014 Perşembe

EST- Perfume Jevels Body Splash- Strawberry

Bugün blogumu çilek kokuları sarsın istedim.

Geçtiğimiz Kasım ayında Eyüp Sabri Tuncer'den yaptığım alışverişle ilgili deneyimlerimi sizlerle bu yazımda paylaşmıştım. O alışverişimde satın aldığım Body Splash'ı yazın bu nefes aldırmayan boğucu ve sıcak günlerinde kulllanmaya başladım.



Daha önce de farklı meyve kokularının yer aldığı 3'lü setlerden(vücut losyonu-vücut spreyi ve el ve vücut kremi) de kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Bu defa ise, serinin onlarca çeşidi içerisinden, çok sevdiğim meyvelerden biri olan çileğin kokusunu tercih ettim. 



Bendeki ürün, seri sonu olduğu için şu an sitesinde satılan ürün ambalajlarından farklı. Fakat, koku kalitesi ve yoğunluğu bakımından değişmediğine eminim. Harika bir koku bu! Rahatlatıyor, ferahlatıyor ve en önemlisi neşelendiriyor.


Birkaç fısla, kokusu 3-4 saat cildinizde kalıyor. Gün içerisinde birkaç defa tazeleyebilirsiniz. Fakat, şu an sitede satışa sunulan 4'lü setlerinden satın alırsanız sanıyorum günde birkaç fıs yeterli olacaktır. 250 ml. lik ambalajın içini tepeleme doldurdukları için uzun süre kullanılır.




Üründen ciddi anlamda memnunum, bazen bir parfümü gün içerisinde defalarca kullanmak zorunda kalıyorken, bu sprey, bana hem çok pratik hem de bu sıcak günlerde çok enerjik geliyor. Ben bir de, buzdolabında tutarak kullanıyorum bu ürünü, serin serin harika oluyor!

Sitede, bu üründen kalmamış fakat serinin 20 farklı kokusundan biri mutlaka sizin zevkinize uyacaktır diye düşünüyorum. Hele bir de set halinde alırsanız yazı cıvıl cıvıl geçireceksiniz.

Bu aralar, sitede 50,00 TL üzeri ücretsiz kargo ve bazı ürünlerde indirimler var, bi bakın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...