Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Temmuz 2014 Çarşamba

Catherine Arley Silky Touch Rujlar

Bugün, renkli bir gün olsun. Bu rujlarla rengarenk olsun :)

Catherine Arley'in, denemem için gönderdiği ürünler arasında 3 adet Silky Touch ruj da vardı. Satın aldığım ilk ruj markasının, başka serilerini denemek beni çok mutlu etti.



Gönderilen 3 rujun hepsi de dudakları müthiş nemlendiren, rengini anında ve gayet güzel veren, uzun süre kalıcı ve içinde sim barındırmayan renkler. Bence, rujların tek dezavantajı; rujun, içine konulduğu bölüme tam oturtulmamış gibi olması. Ruju uygularken, dibinden kırılmaması için çok dikkatli olmak gerek.


Dudaklardaki duruşu merak edenler için;



Ve benim favorim; 604 numara.


Catherine Arley, ürünlerini %40 indirimli olarak sitesinde satışa sundu. Serinin diğer renklerini görmek ve alışveriş yapmak için burayı tıklayabilirsiniz.

Bu arada... Sizin favori renginiz hangisi???

*Basın ürünüdür.

8 yorum:

  1. ben de en cok sonuncusunu sevdim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Benim favorimi beğenmşsin sen de :)

      Sil
  2. Favorimiz ayni, sadece swatchda görünce bile 604 nekadar güzelmis dedim ve dudaklarindada harika duruyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler vivacım :) Gerçekten nefis bir renk :)

      Sil
  3. 611 ve 604 renklerini çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, beğenilerimiz uyuyor birbirine :)

      Sil
  4. Hepsi harika ama 604 e bayıldım!!

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...