Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Haziran 2014 Cuma

Catherine Arley Gold Serisi- Ten Ürünleri

Çok uzun yıllardır adından ve kalitesinden ödün vermeyen Türk markası Catherine Arley, "Gold" serisini çıkardı. Terracota allık, ruj, dipliner, eyeliner, 4'lü göz farı, ruj, likit ruj, allık, fondöten, pudra, kapatıcı, rimel ve patakremden oluşan bu seri, şık ambalajlarıyla göz dolduruyor.

Geçtiğimiz haftalarda hepimizin bildiği ve sevdiği bu markadan çok güzel bir paket aldım. Gold serisine ait denemem için gönderilen onlarca ürünün yanısıra diğer serilerden de ürün eklemişler.




Hepsini de tek tek denemeye başladım ama öncelikle ten ürünleri hakkında görüşlerimi paylaşmak istiyorum sizinle.

Patakrem (No:201): Öncelikle hemen belirteyim; karma bir cilde sahip olduğum için patakrem kullanmıyorum. Fakat, ürünü sizler için denedim ve özellikle yapısı genel olarak yağlı olduğu için kuru ciltlere önerilen ürünü, Catherine Arley nasıl hazırlamış, onu paylaşayım.


Bu ürünü kuru ciltlere sahip olanlar ciltlerine yedirerek uyguladığı takdirde ciltleriyle bütünleşecek ve yapay olmayan bir görüntüye kavuşacaklar.

Kapatıcılık özelliği çok yüksek değil. Bu nedenle, eğer cildinizde hata yoksa, cildinize renk vermesi ve pürüzsüzleştirmesi için gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Hoş bir kokuya sahip, ürünü uygularken de rahatsızlık vermiyor. Sitesinde 8 farklı renk tonu mevcut, mutlaka biri ten renginize uyacaktır.

2- Compact Pudra (No:101): İşte benim denediğim andan itibaren çok beğendiğim ve günlük makyaj ürünlerim içerisine eklediğim pudra.


Özellikle de yazın sıcak günlerinde kurtarıcılarımız olan bu üründen, mutlaka olmalı. Markanın pudrası ise, kapağını açtığınızda misler gibi kokuyor. Yumuşak ve kadifemsi bir yapıya sahip. Bu yapısından dolayı da, uyguladığınız andan itibaren cildinizle bütünleşiyor ve kalıp gibi durmuyor.



Kapatıcılığı; ortanın üzerinde. Ürün, içerisinde minicik ışıltılar barındırıyor. Bu sayede, cildiniz canlı ve aydınlık görünüyor. Ki, bu özellikleri tam da ihtiyacımıza cevap veren özellikler.

İlginçtir, renk tonu kutusunda açık gibi görünmesine rağmen cildime tam olarak uydu.

Çok şirin, yumuşacık bir süngeri var, ama ben uygulamayı fırça ile uygulamayı tercih ediyorum. Birazcık tozutuyor ama hiç sorun değil.

Kısaca, patakrem yapısı itibariyle benim karma cildime uymadı, fakat pudrayı çok beğendim. Diğer ürünlerin yorumları da geliyor :)

*Ürünler firma tarafından denemem için gönderilmiştir. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

2 yorum:

  1. Makyaj sabitleyiciyi merak ettim, ambalaji güzel görünüyor :) güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi de gayet güzel vivacım. Yorumlarım geliyooor :))

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...