Bak Bakalım Blogumda Var mı?

3 Şubat 2014 Pazartesi

Blog Satışı

Ama bu kez ürünler yurtdışından ve hiç kullanılmadı. Herbirinden ne yazık ki sadece 1'er adet var ve kapanın elinde kalacaklar...
İlk olarak Urban Naked'in muadili olarak gösterilen MUA-Undressed  SATILDI
MUA-Glitterball  SATILDI
MUA- Popstatic
MUA- Heaven and Earth- SATILDI
Ve son olarak da MUA- Undress Me Too  SATILDI

Adet Fiyatı: 25,00 TL
Kargo, alıcıya ait ve ürün iadesi kabul edemiyorum.
Soru ve alışveriş için worldsameworld@hotmail.com

6 yorum:

  1. £4 'lik ürüne 25 lira satış fiyatı koymak ne kadar etik acaba? insaf yani ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincisi ben bu ürünü £4 'e almadım. İkincisi ise aynı ürünü, artık herkes tarafından tanınan, bilinen ve sevilen birinden 30,00 Tl'ye bayıla bayıla alıp bir de bloglarda "Aman mutlaka alın" diyen bir sürü kişi kaynıyorken ve hatta Gitti Gidiyor sitesinden daha fazla fiyatlara alanlar varken, benim aynı far paletini bu fiyata satmam mı etik değil??? Al hadi bakalım sen £4'e nereden alıyorsan!
      "İnsaf yani" lafını benim söylemem çok daha uygun düşer sanırım :)
      Beğenmeyen almasın!

      Sil
  2. çok saçma yorum, siz kendiniz alın yurtdışından öyleyse:) gelmeme riskini göze alarak alınmış ürün, kargosu da var, elbette kar koyacak:)
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. merhaba MUA- Heaven and Earth almak istiyorum size nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...