Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Şubat 2014 Perşembe

AVON Ultra Colour Rich Mega Impact Ruj- Divine Wine

Son dönemlerde bordo rujun moda olması nedeniyle ben de bu rujlardan edinmek üzere biraz bakınmış ve Avon'dan biri de Personified Plum olmak üzere 2 ruj satın almıştım. Divine Wine ruju kullandığım andan itibaren bayıldım.

Serinin diğer rujlarında olduğu gibi sürümü yumuşacık ve ağırlık hissi vermeyen yapıya sahip.

İçerisinde sim varmış gibi görünüyor fakat dudaklara sürüldüğünde hiç de öyle durmuyor.


Çok başarılı. Ruju sürdükten sonra yaklaşık 2-3 saat dudaklarınızda kalıyor. Fakat, benim için farketmez, rengini ve yapısını çok beğendim, saat başı da olsa tazeleyebilirim :)


İndirimli dönemde 11,00 TL gibi bir fiyata edinebilirsiniz...

1 yorum:

  1. Ruj dudakda bordo gibi değil sürmeden önceki haline kanıp alabilirdim ama dudaktaki halini gördüm almam çünkü bordo ile pek alakası yok paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...