Bak Bakalım Blogumda Var mı?

6 Aralık 2013 Cuma

Bebek Şekerlerim


Hani ben size burada ipuçlarını vermiştim ya, işte onları çoktaaan tamamlamış, ama burada bahsettiğim şekerler nedeniyle uygulamaya koyamamıştım.
İşte şimdi bitirdiğim cicileri sizlerle paylaşma zamanı :)
Malzemeler: Evdeki polar parçaları, kınnap denilen ip ve tuhafiyeden aldığım tahta boncuk.
Kınnap iplerini; kolları ve bacaklarını yapmak için birbirinden farklı boylarda kestim ve uçlarını düğümledim. Tahta boncukları geçirdim. Ve daha önceden kestiğim polar parçalarını yapıştırdım. Son olarak cici kızlarıma gülen yüzler çizmeyi unutmadım :)
 Sizler nasıl buldunuz? Miniğimin diş buğdayı eğlencesinde bunu kullanabilir miyim? Ya da bu şeker şeyler için öneriniz var mı?

2 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...