Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Aralık 2013 Cuma

Avon Anew Age Transforming Concealer- Medium

Son zamanlarda, özellikle de uykusuzluk ve yorgunluk nedeniyle gözaltlarımda oluşan morluklardan rahatsızlık duyduğumu paylaşıyorum sizlerle. İyi bir kapatıcı arayışım sırasında denediğim bir ürün hakkında yazıcam bugün.
Bildiğiniz gibi, Avon'un Anew serisi, 40 ve üzeri yaş hanımların kullandığı, kapatıcı-onarıcı-yenileyici ve tazeleyici özelliği bulunan ürünlerden oluşuyor. Benim gözaltı problemime de güçlü bir kapatıcının çözüm üreteceğini düşünerek bu kapatıcıyı denemeye başladım.
Ürün, fırçalı ve sıvı formda bir kapatıcı. Kalem gibi üst tarafından çevirerek istediğiniz miktarda ürün gelmesini sağlarken, fırçası sayesinde de gözaltlarına, hijyenik bir şekilde  uygulama yapılmasına olanak veriyor.
Ben, 2 renge sahip olan bu üründen, cildime uygun olan tonu; "Medium"u seçtim. Fırça ile istediğim miktarda çıkan kapatıcıyı cildime yaydım ve kurumasını bekledim.
Kuruma süresi hızlı. Dolayısıyla makyajımı kısa sürede tamamlayabiliyorum. Üzerine de aydınlatıcı bir far sürüyorum ve ciddi anlamda gözaltı morluklarından, geçici de olsa, kurtuluyorum. Göz altlarında birikme yapmaması da ayrıca bir artı puan benim için.
İndirim döneminde 17,00 TL civarına düşen bu kapatıcıyı ben başarılı buldum. Aranızda kullanan, yorumu olan var mı?

2 yorum:

  1. ablam kullandı bir iki yıl kullandığı dönemde mennundu ama şimdi kullanmıyor sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Pek şikayet duymadım ben de bu ürünle ilgili :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...