Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Kasım 2013 Pazartesi

EST Siparişim ve Memnuniyetim Hakkında...

Not: Planlanmış posttur.

Ekim ayında Eyüp Sabri Tuncer'in internet satış sayfasında indirim ve ücretsiz kargo olduğunu görür görmez hemen alışveriş yaptım. Satış sitesinden siparişinizi verir vermez size siparişlerinin kendilerine ulaştığına dair bilgilendirme maili gönderiyorlar. Hatta, sitedeki sayfanızdan siparişlerinizin nerede olduğunu güncel bir şekilde takip edebiliyorsunuz. Öyle ki, ürünlerinizi teslim aldıktan sonra sayfanızı kontrol ederseniz, ürününüzün hangi tarihte teslim edildiğini, saatine varana kadar yazıldığını görebilirsiniz. O kadar titiz çalışıyorlar yani.
Benim siparişim; Perfume Jevels Çilek kokulu Body Splash, Zetinyağlı Sıvı Sabun ve El&Vücut Losyonu ikilisi ile son olarak Doğal Sabun-Çilekli Turta'dan oluşuyordu. 
17 Ekim'de vermiş olduğum siparişim, bayram yoğunluğu nedeniyle 23 Ekim'de elime geçti. Yine her zamanki EST titizliği ile ürünler, büyük köpükler arasında kutuya konmuş; herhangi bir akma, kırılma vs. sorun oluşmamıştı.
Tek problem; ürünlerimin eksik ve birinin de yanlış gönderildiği idi.

Naturel sabunum kutudan çıkmamıştı. Ayrıca, sette de el&vücut losyonu yerine 2 adet sıvı sabun gönderilmişti. Hemen İstanbul merkezi aradım ve yetkili Nurdan hanımla görüştüm. Siparişimdeki sorundan bahsedince hemen ilgilendi ve yaptığı kontrolün ardından dönerek siparişimde eksik gelen 2 ürünü hemen kargoya verdi.
Böylelikle siparişlerim 2 defada ama hem hızlı hem de güvenilir biçimde ulaşmış oldu.
Bu arada, siparişim sırasında numune istemiştim. Kutuyu açınca ufak çaplı bir şok yaşadım desem yeridir. İlk defa bir firma, numune isteğim üzerine 2 paket dolusu numune gönderdi. Bu sayede markanın diğer ürünleri hakkında bilgi sahibi olabilicem.
Müşteri memnuniyetini ön planda tutan yılların eskitemediği markadan, bir memnuniyet dolu alışveriş daha yaptım. İlgili ve sıcakkanlı personeli, gün geçtikçe artan ürün yelpazesi, artık klasik hale gelen ürünleri, ara ara yapılan damping indirimleriyle gönlünüz rahat bir şekilde alışveriş yapmanız içten bile değil.
EST'nin sayfasına buradan ulaşabilir, alışverişinizi yapabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ben de en kısa zamanda alışveriş yapmalıyım. Bayıldım hepsine ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yap tatlım. Tanıdık bildik bir markadan kaliteli ürün almak gibisi yok. Satış sayfasını incelerken çıldırmak içten bile değil :)

      Sil
  2. merhaba ben alanay yada diğer adımla dolunay.sevgili mügenin etkinliğinde sizinle eşleşmişiz.mail adresimi yazıyorum adres bilgileri için.sevgiler...
    dolunaybatukan@gmail.com

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...