Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Kasım 2013 Cuma

AVON Ultra Colur Rich Mega Impact Ruj- Personified Plum

Sonbaharı yaşadığımız şu günlerde yılın moda rengi ve benim de çok sevdiğim renklerden biri olan bordoyu, dudaklarımda da görmek istedim.
Katalogu incelerken gözüme çarpan bu ruju, aynı seride yer alan Divine Wine ile birlikte hemen sipariş verdim.
Avon'un rujları gerçekten çok severek kullanırım fakat bu ruju hiç beğenmedim. Yukarıdaki fotoğrafta rengin gayet koyu bir ton olduğu konusunda hemfikiriz değil mi? 4-5 kat geçmeme rağmen dudaklarımdaki yansıma ise şu şekilde;
Göründüğü gibi koyu bir bordo değil kesinlikle. Ve içinde minik altın simler barındırıyor. Yumuşak bir ruj. Yani nemlendirme özelliği fazla, sanırım bu yüzden hiç kalıcı değil. 1 saat sonra hem de koyu bir renk, dudakta görünmüyor bile.
Evet, çok fazla sürmeme rağmen dudaklarımda ağırlık yapmadı, yapış yapış bir his vermedi, kötü ya da ağır bir kokusu yok ama benim beklentimi karşılamadı maalesef...
İndirimle 10,00 TL gibi bir fiyata almıştım. Serinin bir de Charged Cherry rengini kullanıyorum. Onda böyle bir hayal kırıklığı yaşamadım.
Bu ruju kullananlar var mı, siz neler düşünüyorsunuz?

3 yorum:

  1. Ben bu ruju çok severek kullanırken beğenen bir arkadaşıma verdim.Evet rengini daha az veriyor ama aksi takdirde kullanamazdım zaten.Benim aklımda tekrar alınabilecek bir renk olarak kalmıştır bu renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. :)
      Sen de beğenmişsin işte :) Avon'un bayağı sattığı renklerden biri olduğu için almıştım ben de. Koyu bordo arayışına devam :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...