Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Eylül 2013 Pazartesi

Sun Ozon Güneş Kremi

Herkese iyi haftalar. Bugün, her ne kadar yazın son demlerini yaşadığımız günlerde olsak da, yine de işinize yarayacağını düşündüğüm bir ürün tanıtmak istiyorum sizlere.
Cildimde çeşitli dönemlerde oluşan lekeler mevcut. Cildimdeki bu lekelerden kurtulmak için birkaç defa leke açımına yönelik cilt bakımı yaptırdım. Leke açıcı kremler ve maskeler de cabası. Pek faydasını göremedim.O nedenle varolan lekelerle barıştım, yenileri oluşmasın diye önlemler alıyorum. Bu önlemlerden biri de yaz-kış güneş kremi kullanıyor olmam.
Son dönemlerde sıklıkla evde olmam nedeniyle kullandığım güneş kremlerinin illa 30 ya da 50 koruma faktörlü olmasını pek gerekli bulmadım. O nedenle koruma faktörü daha düşük bir kremi tercih ettim.
Rossman alışverişim sırasında bu miniği görünce bir şans vermek istedim. Daha önce kullanmadığım bir ürün olması nedeniyle gramajının az olması da benim için avantajdı. 
Beyaz renkli, yoğun kıvamlı bu güneş kremini severek ve uzun süre kullandım. Çok çok hafif bir kokuya sahip. Cilt tarafından kolay emiliyor ve nemlendirici özelliği de var. Kremi sadece yüzüme uyguladığım için 50 ml. olmasına rağmen uzun süre kullandım ve taze bittiler yazımın ardından da kendisiyle vedalaştım.
Denemek isteyenler için gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Bu şirin şey, Rossmanlar'da, minik ürünlerin bulunduğu standlarda sizleri bekliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...