Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Mimlendim: Ben Kimim?

Sevgili blogger arkadaşım Daphnecim, beni mimlemiş. Kendisine buradan teşekkür ediyor ve "Ben Kimim" konulu mimi yanıtlamaya başlıyorum.

1- Ben Kimim: Anneyim, eşim, evladım, mutluyum ve huzurluyum :))

2- Blogumun Adı Nereden Geliyor: Aslında başka bir blog ismi düşünmüştüm ama benden önce düşünenler olmuş :) Maviyi çok severim, bu nedenle blog ismimde mutlaka olsun istedim. Nasıl mavi blog ismi olarak güzel dururdu? Bence sihirli olanı...  ;)

3- Blog Açmaya Nasıl Karar Verdim: Bir anda. Blogları okumaya başladığım sırada neden benim de blogum olmasın dedim ve hemen o anda bu blogu açtım.

4- Neden Kozmetik Blogu: Tam anlamıyla kozmetik blogu sayılmaz benimki. Burada hayatımdan büyük kesitler sunuyorum ve okuduğum kitapları, izlediğim filmleri, yapmış olduğum seyahatlerimi, benden kısa kısa haberleri izleyicilerimle paylaşıyorum...

5- Kişiliğim: Her daim kendimi olumlu anlamda yenilemeye, törpülemeye çalışıyorum. Özümü kaybetmeden yeniliklere ve değişikliklere açığım.

6- Hoşlandıklarım: Hımm... Çok genel bir soru olmuş, ben de genel cevaplayayım.  Yeni şeyler denemekten hoşlanırım.

7- Hoşlanmadıklarım: Daphne gibi ben de bekletilmekten hiiiç hoşlanmam.

8- En Sevdiğim Makyaj Malzemem: Revlon marka fondötenim(ki artık Revlon Türkiye'ye gelsin) , allık ve rimelim.

9- Çantamda Olmazsa Olmazım: Cep telefonum, cüzdanım, metro kartım.

10- En Son Okuduğum Kitap: Bu aralar başucu kitabım olan "Hoşgeldin Bebek"






Mimlendiniz kızlar ;)

2 yorum:

  1. mimim zevkle okudum canım heleki adaş çıkmamız çok güzel bir tesadüf:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Daphnecim, ben, her yolladığın mimi yapamıyorum ama bunu yapma fırsatını yakaladım en sonunda. Ben de çok keyif aldım. Adaş olmamıza da ayrıca sevindim :))

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...